۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۲۰۴

تأکید مجدد حزب الله لبنان بر حمایت از ریاست جمهوری میشل عون

عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان پس از دیدار با رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» تأکید کرد که موضع حزب الله در قبال ریاست جمهوری میش عون روشن است.
ديدار هيأتي از حزب الله لبنان با ميشل عون

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود قماطی، عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان پس از شرکت در نشست نهمین سالگرد امضای یادداشت تفاهم حزب الله و «جریان آزادی ملی» لبنان که در سال 2005 به امضا رسیده است، تأکید کرد که لبنان امروز از نظر امنیتی در بهترین حالت قرار دارد.

 

 

شبکه تلویزیونی «ال.بی.سی» لبنان به نقل از قماطی گزارش داد: امروز لبنان موفق شده است موانع بسیاری را از سر راه خود بردارد و از نظر امنیتی نیز امن است.

 

 

وی در رأس یک هیات از حزب الله در منطقه «الرابیه» بیروت با «میشل عون» رئیس فراکسیون «تغییر و اصلاح» دیدار و تصریح کرد که دو گروه بار دیگر پایبندی خود را به یادداشت تفاهم میان حزب الله و «جریان ملی آزاد» اعلام کردند.

 

 

عضو دفتر سیاسی حزب الله لبنان در ادامه اظهار داشت: گفت‌وگو میان حزب الله و جریان «المستقبل» ادامه خواهد داشت و اکنون نیز به صورت جدی دنبال می شود.

 

 

وی با اشاره به استمرار بحران ریاست جمهوری لبنان و نامزدی میشل عون در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که  مواضع ما در قبال ریاست‎جمهوری لبنان روشن است و از حمایت خود از میشل عون دست بر نمی داریم.

 

قماطی درباره حمله حزب الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا نیز گفت: پیروزی بزرگی را که لبنان از طریق مقاومت در شبعا به دست آورده است، ارج می‎نهیم./983/د102/ک

ارسال نظرات