۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۴۶۲۱۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

22 بهمن، تجلی اقتدار و عظمت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلسر با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان تصریح کرد: حضور منسجم و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با امام و شهدا و ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان برای دفاع از این کشور اسلامی است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت‌الاسلام علی اکبر طلابیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مصلای المهدی بابلسر با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انگیزه الهی اسلامی، انسجام و وحدت مردم تحت رهبری امام راحل و پافشاری همه اقشار ملت ایران بر اصول و عقاید دینی از جمله رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

 

وی با اشاره به این که عوامل پیروزی انقلاب همان عوامل تداوم آن هم محسوب می شود، یادآور شد: ایستادگی برای حاکمیت اسلام در کشور، استکبار ستیزی، عدالت اجتماعی و استقلال کامل سیاسی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه بابلسر،  وفاداری و پایداری و استقامت ملت ایران را در مسیر انقلاب و تبعیت کامل از ولایت فقیه را از عوامل پیروزی بر توطئه های دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه که توانست انقلاب اسلامی را در فراز و نشیب ها و تندبادهای حوادث مصون نگه دارد مدیریت و رهبری بی نظیر رهبری انقلاب و بصیرت و تبعیت کامل ملت در این مسیر بود.

 

وی، با بیان این که مراجع تقلید آنچه را که می گویند از ته جان خود و برای پیروزی انقلاب اسلامی، حیات اسلام، عزت و سربلندی مردم قهرمان ایران و یاری مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: دولتمردان و آحاد جامعه باید نصایح و رهنمودهای مراجع عظام تقلید را عملی کنند.

 

حجت الاسلام طلابیان با بیان این که دشمن در 36 سال گذشته به همه پایه های اساسی انقلاب ما حمله ور شده است، گفت: دشمن در این سال ها هم به اسلام هم به وحدت و هم به رکت رکین و پایه  اصلی و محکم این انقلاب حمله ور شد تا این نظام الهی را ساقط کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تفاوت اصلی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها را در وجود ولایت فقیه در نظام اسلامی عنوان  و تصریح کرد: بسیاری از انقلاب های جهان با توطئه های استکبار به شکست انجامیدند و سرنگون شدند یا به تدریج تغییر ماهیت دادند و از آرمان های خود دور شدند.

 

وی به پیشرفت های شگرف ایران در سال های بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز هراس دشمن از پرتاپ ماهواره 52 کیلویی ما نیست بلکه هراس آنها از آن اندیشه و اراده جوانان ایرانی بود که با ساخت موشک توانستند این ماهواره را در فضا هدایت کنند.

 

حجت الاسلام طلابیان با اشاره به توانمندی های بالای جوانان ایرانی در عرصه های علمی علیرغم انواع تحریم ها و فشارها اذعان کرد: ما در تحریم صد در صد در این طور مسائل، موشکی ساختیم که می تواند ماهواره ما را صحیح و سالم به همان مداری که ما می خواهیم انتقال دهد و رها سازد.

 

وی افزود: پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره فجر به فضا در اوج تحریم‌ها موجب حیرت دشمنان اسلام و انقلاب شده و آنان را انگشت به دندان کرده است.

 

حجت الاسلام طلابیان با بیان این که این حرکات بزرگ نشان از قدرت مغزهای متفکر جوانان قهرمان ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند مغز جوانان ایرانی را تحریم کند و ما در این مسیری که انتخاب کرده ایم را با جدیت ادامه خواهیم داد.

 

وی راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان را اقتصاد مقاومتی بیان کرد و ادامه داد: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است موجب خواهد شد تا دشمن همچنان که فهمید تحریم‌ها در مسائل فضایی ما هیچ اثری نگذاشته بفهمد در سایر مسایل نیز هیچ اثری ندارد.

 

امام جمعه بابلسر با  تاکید بر مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمنان تصریح کرد: حضور منسجم و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با امام  و شهدا و ایستادگی در برابر فشارهای دشمنان برای دفاع از این کشور اسلامی است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات