۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۸۰۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران در پیروی از ولایت ثابت قدم و پایدار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخی مناسب و شایسته به ایادی استکبار جهانی دادند، گفت: ملت ما لبیک واقعی به امام و پیشوای خود داده و نشان دادند همواره در مسیر ولایت و ارزش های نظام اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور  با گرامی داشت حضور حماسی و ارزشمند مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت:مردم غیور و بزرگوار ایران اسلامی در این روز حماسه ارزشمندی خلق کرده که سبب حیرت دشمنان نظام اسلامی شده است.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که مردم ما هر سال حضوری پرشکوه در این راهپیمایی دارند، بیان داشت: راهپیمایی امسال از جمله راهپیمایی های کم سابقه بوده که مردم ما به نحوی شایسته و پرشور در آن حضور پیدا کردند.

 

حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: اگر رهبری معظم انقلاب این مردم را در همه زوایای وجودشان نمی شناخت هرگز نمی فرمود باز هم دشمنان این ملت در 22 بهمن خواهند دید  که چگونه برای حمایت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و امامشان در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخی مناسب و شایسته به ایادی استکبار جهانی دادند، گفت: ملت ما لبیک واقعی به امام و پیشوای خود داده و نشان دادند همواره در مسیر ولایت و ارزش های نظام اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد ولی مردم هرگز این مسائل را در دفاع از ارزش های انقلاب لحاظ نمی کنند، گفت: با توجه به مشکلاتی که به خصوص در مسائل اقتصادی وجود دارد دشمنان پیش بینی حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن را داشتند ولی مردم ما حضوری حماسی را در این روز بزرگ تجربه کردند.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که ملت ایران مصمم بر پیمان و عهد والای خود با انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این ملت برای ارزش های خود شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به هیچ وجه در برابر مشکلات کم نیاورده و تحمل والایی دارد.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که ملت ایران یک قطره از خون شهدای سرافراز خود را با همه دنیا عوض نمی کنند، افزود: مردم ما در برابر مشکلات مقاومت داشته و به سبب آن زانو خم نمی کند و همواره بر عهد و پیمان خود قرار دارد.

 

وی با اشاره به این که امروز مدیران کشور باید بیش از پیش قدر مردم را بدانند، گفت: مدیران باید تمام اهتمام و تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات مردمی به کار گیرند که این مردم استحقاف هیچ بی مهری و کم توجهی را ندارند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ما لایق بهترین خدمات هستند، بیان داشت: باید از همه توان و نیرو در راستای خدمت به مردم استفاده شده و و دغدغه مدیران در راستای خدمت به مردم باشد.

 

حجت الاسلام جباری در پایان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، تصریح کرد: ملت ایران در این روز بزرگ تجدید پیمان دوباره ای با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت داشته است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات