۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۴۸۰۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی راهکار برون رفت از مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: از راهکارهای علاج و برون رفت از مشکلات اقتصادی خصوصا با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل 44 است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این امر مهم تاکید دارند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان آذربایجان شرقی، گفت: اقتصاد مقاومتی امری ارزنده و مهم است که باید در راستای نهادینه سازی آن تلاش ها و برنامه ریزیی خوبی صورت گیرد.

 

امام جمعه چمستان، تصریح کرد: از راهکارهای علاج و برون رفت از مشکلات اقتصادی خصوصا با اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل 44 است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر این امر مهم تاکید دارند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب پیشرفت و توسعه کشور می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا آحاد مردم و مدیران در راستای تحقق این رهنمود ارزشمند مقام معظم رهبری گام بردارند.

 

وی با اشاره به پاسخ محکم به تهدیدهای آمریکایی ها و شرط گذاشتن آن ها، ادامه داد: در آینده باید آمریکایی ها و غربی های دنباله رو آنان منتظر تحریم های گازی و نفتی ایران اسلامی باشند که ما از نعمات خدادای بسیاری برخوردار هستیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: باید رهنمودهای ارزشمند و تدابیر گرانقدر رهبری معظم انقلاب را به عنوان سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم که می تواند ما را به عزت و تعالی برساند.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که مدیران مذاکرات باید تلاش کنند تا به صورت جدی در مسیر دفاع از حقوق ما گام بردارند، بیان داشت: اگر این کار را نکنیم دشمنان برای برنامه هسته ای ما شرط می گذارند.

 

حجت الاسلام جباری، ادامه داد: بزرگ ترین عامل پیروزی ملت ایران اراده قوی و ایستادگی توصیف ناشدنی این ملت وفادار در برابر همه فشارهای خارجی و دفاع جانانه از نظامی که خود با خون های پاک فرزندان عزیزشان بدست آوردند بوده که همه توطئه های آنان را ناکام گذاشته است.

 

وی با بیان این که ملت ایران همواره در مسیر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است، گفت: مردم ما پیرو ولایت و ارزش ها و آرمان های گرانقدر نظام اسلامی بوده و در این مسیر والا ثابت قدم و پایدار هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: نمونه بارز آن حرکت پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن امسال بود که سبب ناکامی و شکست نقشه های دشمنان و اعلام وفاداری نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی بوده است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات