۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۴۸۴۱۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر این که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است، گفت: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، آیت‌الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با مدیران منابع طبیعی استان با اشاره به این که مسؤولان باید با همه توان خود حافظ منابع طبیعی باشند در ادامه ظرفیت های خدادی و نعمت های الهی در گیلان را مورد تاکید قرارداد و گفت: مسؤولان گیلانی از این ظرفیت‌ها با حفظ قوانین برای رفع مشکلات بیکاری استان تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با این توضیح که حفظ جنگل‌ها و مراتع باید از اولویت‌های توسعه گیلان باشد، خاطر نشان کرد: اجاز ندهیم تا سودجویان جنگل‌ها را نابود کنند.

 

وی در ادامه مردم را مردم صاحبان اصلی سرمایه‌های طبیعی عنوان کرد و گفت: باید با تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی به واحدهای مسکونی و تفریحی به شدت جلوگیری شود تا با مشکل امنیت غذایی مواجه نشویم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه اسلام هراسی غرب اظهار داشت: غربی‌ها به دنبال ترویج جدایی دین از سیاست هستند تا جوامع بشری را گمراه کنند ولی ناکام می‌مانند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، بهره گیری از همه فرصت‌ها برای توسعه گیلان را مورد تاکید قرارداد و افزود: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا و متکی بر توان داخل است.

 

رییس شورای حوزه علمیه گیلان با تصریح بر این که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسؤولان است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.

 

آیت‌الله قربانی با بیان این که اقتصاد اسلامی بهترین شیوه برای اداره جامعه است ابراز کرد: باید با تحقق آن این مسأله را به عنوان الگوی جهانی به سایر کشورها معرفی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات