۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۴۸۶۸۲
فعال سیاسی بحرینی:

اعدام و شکنجه مانع از پایبندی به اهداف انقلاب نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جمعیت ملی دموکراسی وعد بحرین تصریح کرد که در طول تاریخ افراد انقلابی مانند شیخ علی سلمان بسیار بودند که در آخر به اهداف انقلابی خود رسیدند.
يوسف الخاجه، نايب رييس جمعيت ملي دموکراسي وعد بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف الخاجه، نایب رییس جمعیت ملی دموکراسی وعد بحرین، شب گذشته طی مراسمی که در مقر جمعیت الوفاق اسلامی این کشور برگزار شد، بر ادامه آرمان‎های انقلاب بحرین تاکید کرد و گفت: در طول تاریخ انسان‎های بسیاری از جان و مال خود برای رسیدن به آرمان‎ و اهداف انقلاب گذشتند.


وی افزود: مردان بزرگی در طول تاریخ به دلیل پایبندی به آرمان‎ها اعدام، بازداشت و شکنجه شدند ولی در آخر خواسته‎های آنان به ثمر رسید. اهداف انقلاب با حمایت مردم هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی‎شود.


یوسف الخاجه، شیخ علی سلمان را یکی از مردان انقلابی دانست که جان و مال خود را در مسیر اهداف انقلاب فدا کرده است و گفت: همه سیاستمداران، شخصیت‏‎های دینی و حقوقی باید در مسیر افرادی مانند شیخ علی سلمان حرکت و به آنان کمک کنند.


وی ادامه داد: اهداف و آرمان‎های شیخ علی سلمان مسأله‎ای محال و غیر واقع نیست. این عالم بحرینی خواستار اجرای دموکراسی و اداره حکومت بر پایه مردم سالاری است.


رییس جمعیت ملی دموکراسی وعد بحرین، فعالیت‎های انقلابی شیخ علی سلمان را تحسین برانگیز خواند و تصریح کرد: دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین همیشه از مردم این کشور دفاع می‎کرد و درپی احقاق حقوق از دست رفته‎شان بود لذا جایگاه این عالم انقلابی زندان نیست.


وی آزادی شیخ علی سلمان را وظایف مردم بحرین دانست و گفت: مردم بحرین باید از راه‎های مسالمت آمیز خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط شیخ علی سلمان باشند./994/ب902/د

ارسال نظرات