۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۵۱۸۸۶
امام جمعه موقت مراغه:

تیم مذاکره کننده هسته‌ای نگرانی ملت و رهبری را مدنظر قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی راد گفت: دستگاه دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید نگرانی های ملت ایران و رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند.
نماز جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام حمید محمدی راد، امام جمعه موقت مراغه امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایران همیشه به تعهدات خود در ارتباط با مذاکره ها پایبند بوده و همیشه برای صلح آمیز بودن آن حرکت کرده است.

 


وی با بیان این‌که نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از حیله‌گری طرف مقابل کاملا عاقلانه و با توجه به سوابق غرب به جاست، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید نگرانی های ملت ایران و رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند و به گفته‌های طرف غربی به دیده تردید بنگرند.

 


امام جمعه موقت مراغه با تأکید بر این‌که کارشکنی آمریکا و هم پیمانان آن در مذاکرات هسته ای موجب انزوای آنها در جامعه جهانی می شود، تصریح کرد: لابی رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده تا این مذاکرات به نتیجه نرسد، از این رو نهایت اهتمام را برای خدشه در روند مذاکرات هسته‎‌ای به کار بسته است.

 


حجت الاسلام محمدی‌راد با اشاره به بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب گفت: رهبری فرمودند که باید با پرهیز از سطحی نگری، چالش‌ها و مشکلات موجود را ریشه یابی کرد و از این طریق به راه حل منطقی دست یافت. موشکافی دقیق، آشکار می کند که علت آسیب‌هایی که بخاطر تحریم متحمل شده ایم، وابستگی کشور به نفت و اقتصاد دولتی و عدم حضور مردم در متن اقتصاد است.

 


وی با بیان این‌که رهبر انقلاب بارها بر رهایی از اقتصاد تک محصولی تأکید داشته اند، افزود: معظم‌له در دیدار خبرگان ملت اشاره داشتند که اگر اقتصاد کشور و زندگی ملت را به درآمد نفتی وابسته نمی کردیم و با پرهیز از دولتی شدن همه مسائل، مردم را وارد فعالیتهای اقتصادی می کردیم دشمن نمی توانست با تحریم نفتی و دستگاه‌های دولتی، آسیب به اقتصاد کشور بزند.

 


امام جمعه موقت مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهدا در همه زمان ها با توجه به آرمان های انقلاب اسلامی ضروری استف چراکه عزت، امنیت، اقتدار و استقلال کشور مرهون ایثار شهداست.

 


حجت الاسلام محمدی‌راد همچنین با اشاره به بازگشست پیکر پاک شهید بهروز قربانی نژاد بعد از 27 سال دوری از وطن گفت: شهید بهروز قربانی نژاد، سرباز وظیفه تیپ 196 لشکر 21 حمزه ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از شهدای جدید تفحض شده است که پیکر پاکش  امروز با حضور پرشور مردم مؤمن و متدین این شهر تشییع شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات