۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۵۲۹۶۰
امام جمعه آمل:

تفاهم نامه لوزان نشانگر توانمندی و عزت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که تفاهم نامه مذاکرات هسته ای نشانگر توانمندی و عزت نظام اسلامی است، بیان داشت: در مذاکرات هسته ای به عظمت ما پی بردند و تفاهم نامه ای حاصل شد که ما موفق شدیم در این مصاف توانمندی خود را به اثبات رسانده و راه را به جلو ببریم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه آمل با بیان این که باید تلاش کنیم تا روزبه روز بر تقوای ما افزوده شود، گفت: انسان باید صفات رذیله را از خود دور کند که به عنوان جهاد اکبر است.


وی با اشاره به این که تقوا سرمایه ای است که باید در وجود هر انسانی ملکه شده و ریشه داشته باشد، افزود: خداوند منان بهترین دستورالعمل را در قرآن کریم برای ما قرارداده است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: خدا به ما وصیت کرد که تقوای الهی داشته و ما باید این امر شایسته را در زندگی خود نهادینه کنیم تا در سرای آخرت دست خالی نباشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که خداوند منان همواره به یاد ما است و ما نسبت به حضرت حق غافل هستیم، بیان داشت: باید مراقب باشیم تا به کلید اتصال مرتبط شده و از فرصت های زندگی به خوبی استفاده کنیم.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: انسان نباید دل به زرق و برق دنیایی ببندد که این امور در برابر تقوای انسان مؤمن چیزی نیست و انسانی که به منبع اصلی وصل شود کسی نمی تواند او را آلوده کرده و به انحراف بکشاند.


وی، افزود: انسان باید مراقبتی طی کرده و طهارتی همه جانبه پیش بیاید تا نمازی واقعی داشته باشیم که این زمان وقت ملاقات با خداوند متعال و وصل کردن به حضرت حق است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ایران اسلامی در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارد، گفت: دشمنان به ذلت افتادند و می دانند اسلام نور است و کردار و رفتار ما را می بینند که نسبت به جامعه بشری دلسوزی داریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که تفاهم نامه مذاکرات هسته ای نشانگر توانمندی و عزت نظام اسلامی است، بیان داشت: در مذاکرات هسته ای به عظمت ما پی بردند و تفاهم نامه ای حاصل شد که ما موفق شدیم در این مصاف توانمندی خود را به اثبات رسانده و راه را به جلو ببریم.


امام جمعه آمل افزود: ایران اسلامی با اقتدار تام، سیاست دینی و مدیریت رهبری به زیبایی پیش می رود که دشمنان باید بدانند اسلام به ضرر کسی گام برنمی دارد.


وی تصریح کرد: در خصوص بیانیه باید فکر کرد تا با دقت بیشتری بتوانیم به توافق رسیده و رهنمودهای رهبری را به نحوی شایسته اجرایی کنیم تا بتوانیم سربلند و پیروز باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره کننده هسته ای، دولت و رهبری قدردانی کرده و از صبر و حوصله این ملت بزرگوار که در برابر فشارها با اقتدار ایستادگی و مقاومت دارند نیز قدردان هستیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به شهادت شهید هادی جعفری از شهدای مدافع حرم شهرستان آمل در کشور عراق، گفت: این عزیزان حافظ حرم اهل بیت(ع) بوده که از روحیه والا و ارزنده ای برخوردار هستند.


امام جمعه آمل ادامه داد: در نهایت اسلام و مسلمانان به پیروزی رسیده و گروه داعش نیز با شکست روبرو می شود و نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات