۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۵۴۱۰۸

تظاهرات اهالی مناطق مختلف بحرین در اعتراض به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک

خبرگزاری رسا ـ مردم شهرها و مناطق مختلف بحرین با برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، آزادی رهبران زندانی و توقف مسابقات فرمول یک را خواستار شدند.
تظاهرات مردم بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از مردم مناطق شهرها و روستاهای مختلف بحرین بعد از برگزاری نماز جمعه امروز تظاهرات گسترده‌ای در مخالفت با رویکردهای سیاسی نظام کشورشان برگزار کرده و آزادی فوری شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق و توقف مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک» را خواستار شدند.

 

وبگاه خبری «ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه»‌ با اعلام این خبر، از برگزاری تظاهراتی در مناطق السنابس، کرزکان، الدراز، ستره و البلاد القدیم خبر داد و تصاویری از تظاهرات ظهر امروز منتشر کرد.

 

‌مردم شهرک السنابس در تظاهرات جمعه موسوم به «مسابقات فرمول خون را متوقف کنید» ضمن اعلام همبستگی به بازداشت شدگان، سیاست‌های منامه را محکوم کردند. مردم کرزگان نیز در تظاهرات نیز توقف برگزاری مسابقات فرمول یک را خواستار شدند.

 

این گزارش حاکی است که مردم الدراز نیز با برگزاری تظاهراتی جنایت‌های نظام بحرین را محکوم کرده و با معارضان دربند منامه همبستگی کردند.

 

جمعیت العمل الاسلامی بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر از حمله مأموران بحرینی به تظاهرات مردم خبر داد.

 

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از نخستین روزهای هفته گذشته با راه‌اندازی کمپین «فرمول خون را متوقف کنید»، الصاق تصاویری از تحولات انقلاب بحرین در مقرهای گروه‌های ورزشی شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی «فرمول یک» را خواستار شد.

 

شهرک‌های المصلی، اسکان، جدحفص، المعامیر و مقابه طی هفته گذشته شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مخالفت با برگزاری مسابقات فرمول یک بود. تظاهرات کنندگان بنرهایی تحت عنوان «فرمول خون را متوقف کنید» بالای سر برافراشته بودند./994/ب101/د

ارسال نظرات