۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۵۴۵۷۰
نویسنده و محقق اسپانیایی:

بازگشت اخلاق به غرب منوط به فروپاشی اقتصادی و رسانه‎ای رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نویسنده و محقق اسپانیایی گفت: صیهونیست‎ها شیاطینی هستند که مراکز علمی و فرهنگی، و نظام بانکی را در اختیار دارند و به وسیله این عوامل، آمریکا و اروپا را تحت سیطره خود دارند.
بازگشت اخلاق به غرب منوط به فروپاشی اقتصادی و رسانه‎ای رژیم صهیونیستی است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مانوئل گالیاناروس، نویسنده و محقق اسپانیایی، عصر روز گذشته در فرهنگسرای انتظار، با بیان این که با رهبری که ایران در منطقه انجام می دهد،  اسرائیل شکست خواهد خورد، گفت: اگر سیستم اقتصادی و رسانه های صیهونیست ها سقوط کند، آن ها با شکست روبرو خواهند شد. ضمن این که افراد زیادی در سراسر جهان با تئاتر و نوشتن کتاب و روش های مختلف با آن ها مبارزه می کنند و به مقصود های خوبی خواهند رسید.

 

وی افزود: صیهونیست ها شیاطینی هستند که مراکز علمی و فرهنگی، سیستم مالی و نظام بانکی را در اختیار دارند و  آمریکا و اروپا مستعمره شبکه  لابی صیهونیستی هستند. اگر بخواهیم اخلاق دوباره به غرب برگردد، باید صهیونیست ها از لحاظ اقتصادی دچار فروپاشی شوند تا سیطره آن ها به کشورها کوتاه شود.

 

گالیاناروس، هدف صیهونیست ها را تسلط بر افکار و روحیات جهان عنوان و تصریح کرد: صیهونیست ها با استفاده از عوامل و ابزار در دسترس خود قصد تسخیر ما را دارند.

 

این منتقد سینما، بهترین راه مبارزه با صیهونیست ها را کسب اطلاعات در خصوص آن ها دانست و اظهار کرد: باید آن ها را شناسایی و اطلاعات خود را کامل کنیم تا بتوانیم با آن ها به مقابله بپردازیم.

 

دخالت اسرائیل در توافق هسته ای

 

وی در خصوص دخالت رژیم صهیونیستی در توافق هسته ای ایران و آمریکا، گفت: با توجه به بیانه ای اولیه ای که منتشر شد و نیز همان گونه که رهبر  ایران تأکید درست داشته اند، اگر توافق انجام شود باید تحریم ها برداشته شود و در غیر اینصورت با ایران بازی شده است.

 

گالیاناروس افزود: نفوذ اسرائیل در کشورهایی از قبیل فرانسه موانعی است که برای توافق نهایی در مذاکرات هسته ای آثار آن را خواهیم دید. با توجه به این که کنگره و سنا به شدت تحت نفوذ صیهونیست هاست، فکر نمی کنم توافقی باشد که منافع ایران را در بر داشته باشد.

 

دیدگاه غرب نسبت به ایران

 

این نویسنده و پژوهشگر، در خصوص دیدگاه غرب نسبت به ایران، گفت: رسانه ها تصور درستی از ایران به مردم نمی دهند و هنگامی که با ایران آشنا شدم، ایران را برخلاف آن چه که رسانه ها بیان می کردند، شناختم اما مردم من تحت تأثیر رسانه ها هستند و تصویر درستی از ایران ندارد.

 

وی شناخت غرب را از اسلام را خیلی کم بیان و تصریح کرد: داعش که طراحی غرب است را نماینده مسلمانان معرفی کردند و این از برنامه های سرویس های صیهونیستی است.

 

اعتقاد به منجی آخر الزمان

 

گالیاناروس در خصوص منجی آخر الزمان، گفت: به عنوان یک کاتولیک به همه آن چه کلیسلا می گوید، اعتقاد ندارم، اما کتابی با همین دیدگاه نگاشته ام که ما  مرحله ای از آخر الزمان را می گذرانیم. یهودیت نیز منتظر منجی است و من نیز معتقد به این امر هستم.

این محقق، از انتشار تقویمی در غرب منتشر خبر داد و تصریح کرد: در این تقویم به مذاهب مختلف  اشاره می کند که هر کدام منجی دارند و در آخر الزمان نام حضرت مهدی (عج) آمده است. من معتقدم در مذاهب مختلف، صیهونیست ها اولین کسانی هستند که دنبال قتل حضرت مهدی(عج) هستند و ایشان و بقیه باید هوشیار باشند.

 

انتشار کتاب های متعدد با نگاه انتقادی از صیهونیسم

 

این نویسنده و پژوهشگر به تشریح  کتاب هایش پرداخت و گفت: کتاب خود را در زمینه بحران جهانی و پایان عصر انسان امروز منتشر کردم که لیبرالیسم و فراماسونری را نقد می کند و از کار اخراج شدم و با علاقه بیشتر به راه خود ادامه دادم.

 

از جمله کتاب های این نویسنده اسپانیایی قدرت لابی اسرائیل در اسپانیا، جنگ ایران و عراق، ترجمه فرانسه به اسپانیایی کتاب آیا وهابیت ضد اسلام است، صیهونیسم عامل بحران مالی غرب و داعش و رابطه آن با صیهونیسم است.

 

گالیاناروس، استقبال از کتاب داعش و روابط با موساد و رژیم صهیونیستی را خوب عنوان و اظهار کرد: رسانه های اروپایی که حامی اسرائیل هستند اجازه چاپ این کتاب را نمی دهند و از طریق فضای مجازی منتشر شده است./1310/ب202/د

ارسال نظرات