۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۷۷۳

رییس، دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب منصوب شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور برپایی ششمین فرهنگسرای کتاب همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در احکام جداگانه‌ای رییس، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری فرهنگسرای کتاب را منصوب کرد.
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در احکام جداگانه‌ای رییس، دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب در سال 1394 را منصوب کرد.

 

بر اساس این احکام حامد طراحی‌تبریزی به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری و رییس فرهنگسرای کتاب (سال 1394) و سیدمجید حسینی به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب و آقایان سعید گلشناس، امیر عبدالحسینی، مهدی محمدی، محمدمهدی بابایی، علی اهرابی‌نیا به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگسرای کتاب منصوب شدند.

 

در بخشی از این حکم آمده است: «کتاب، مظهر معارف متعالی و محصولی گرانسنگ و ماندگار و جلوه گاه فرهنگ و فرزانگی اندیشمندان، خردورزان، ادیبان و هنرمندان ملت‌هاست و نقشی اساسی و بی‌بدیل در ثبت و انتقال دانش بشری به علاقه‌مندان و جست‌وجوگران دانایی ایفا می‌کند. و از این منظر، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایش ملی و آیینه تمام نمای جهد و تلاش خالقان و ناشران و نیز شیفتگان کتاب و کتاب‌خوانی است که سازمان می‌تواند از این فرصت در معرفی توانمندی و دستاوردهای مدیریت شهری نقشی اساسی ارائه کند.»

 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ششمین فرهنگسرای کتاب را همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی، هنری با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌کند./998/د102/ق

ارسال نظرات