۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۵۶۸۲۶
مدیر کل آموزش و پرورش قم:

دانش‌آموزان قمی رتبه پنجم علمی کشور را به خود اختصاص دادند

خبرگزاری رسا ـ دژاکام با اشاره به کسب رتبه 11 علمی کشور در سال 92 از سوی دانش آموزان قمی، گفت: در سال 93 در رشد شش پله‏ای به رتبه پنجم علمی کشور رسیدند که از افتخارات علمی قم محسوب می‎‏شود که با پیروی از منویات علما به دست آمده است.
حميد رضا دژاکام مدير کل آموزش و پرورش قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معلمان و فرهنگیان نمونه استان قم پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‏الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم دیدار کردند.

 

در ابتدای این دیدار حمیدرضا داژاکام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: استان قم مفتخر است که هزار معلم و شهید دانش آموز را به انقلاب اسلامی ایران هدیه داده است.

 

وی در ادامه افزود: اداره آموزش و پرورش قم در سال گذشته براساس برنامه ریزی از پیش مشخص شده به تربیت قرآن، نماز، احترام به پدر و مادر و به طور کل تربیت مبتنی در سایه دین کرده است.

 

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: تفاهم نامه‏ای با پیشنهاد اداره آموزش و پرورش قم با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد که طی آن 44 هزار دانش اموز با شرکت در درس‏ها استاد قرائتی و شرکت در آزمون آن بتوانند با مسائل دین آشنا شوند.

 

وی با اشاره به رشد علمی دانش آموزان قمی تأکید کرد: رتبه 11 علمی کشور در سال 92 به دست دانش آموزان قمی رقم خورد که در سال 93 به رشد شش پله‏ای به رتبه پنجم علمی کشور رسید که از افتخارات علمی قم محسوب می‎‏شود که با پیروی از منویات علما به دست آمد.

 

دژاکام در پایان اظهار داشت: هدف از این‏که معلمان و مسؤولان آموزش و پرورش قم با علما و مراجع عظام تقلید دیدار می‏کنند درخواست راهکار و پیشنهادات علما برای تربیت بهتر و تأثیر گذار تر بر نسل اینده استان است./1329/پ202/ف

ارسال نظرات