۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۵۷۵۸۴
آیت الله طبرسی:

بروکراسی های اداری موجب سرگردانی مردم در سازمان های دولتی شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که نظام اداری کشورمان بیمار است، گفت: با کاهش بروکراسی های اداری و رعایت شایسته سالاری می توان زمینه اشتغال جوانان را در جامعه فرهم کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کارکنان شهرک‌های صنعتی استان به پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در سایه وحدت وهمدلی دولت و ملت شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در کشور هستیم.

 

وی با بیان این که پیشرفت های امروز کشورمان با 36 سال گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، افزود: این پیشرفت ها در  شرایطی به دست آمد که کشورهای غربی ظالمانه ملت ایران را تحریم کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحریم های ظالمانه غرب علیه ملت ایران مانع پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف نشده است، خاطرنشان کرد: تحریم زمینه ای را برای رشد و بالندگی کشور فراهم کرده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که غرب امروز در برابر ملت ایران زانو زده است، افزود: آمریکایی ها به خیال خام خود فکر می کردند با تحریم ها می تواند ملت ایران از رسیدن به اهداف متعالی نظام باز دارند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که اقتدار و عظمت ملت ایران آمریکایی ها را به پای میزمذاکره کشاند، بیان داشت: آنها فکر نمی کردند ملت ایران در برابر تحریم های آنها ایستادگی و مقاومت کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر خواسته های زیادخواهانه آمریکایی ها تسلیم نخواهند شد، افزود: فناوری صلح آمیز هسته ای حق ملت ایران است و هیچ گاه از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در شهرک های صنعتی استان، گفت: باید با رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی ساری، رونق صنعتی و اقتصادی در مرکز مازندران لمس کنیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه نظام اداری ما با مشکلات جدی مواجه است، خاطرنشان کرد: نباید مردم در ادارات و سازمان ها سرگردان باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که با افزایش شاخص اشتغال  در جامعه بسیاری از معضلات اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد کاهش خواهد یافت، افزود: بزرگ‌ترین معضل جامعه امروزی، بیکاری است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران در 36 سال گذشته در همه عرصه ها با همه توان خود حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب داشتند و امروز باید از همه ظرفیت ها در جهت خدمت به مردم بهره گرفت.

 

وی با اشاره به این که تحریم‌ها و تعویق مذاکرات نباید دلیلی بر خدمت نکردن مسؤولان برای مردم باشد، افزود: با کاهش بروکراسی های اداری و پارتی‌بازی در سیستم‌های بانکی، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جامعه فراهم می‌شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات