۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۵۷۸۰۸
رییس انجمن پرستاران بحرین:

زندانیان با تحمل شکنجه به دفاع از آزادی خواهی می‎پردازند

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن پرستاران بحرین تاکید کرد که زندانیان با تحمل شکنجه به دفاع از آزادی خواهی در این کشور می‎پردازند.
ابراهيم دمستاني، رييس انجمن پرستاران بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم دمستانی، رییس انجمن پرستاران بحرین روز گذشته پس از آزادی از زندان رژیم آل‎خلیفه در جمع مردمی که به استقبال وی آمده بودند گفت: همه زندانیان به ویژه علی الکعری، شیخ زهیر عاشور، شیخ علی المسترشد، شیخ محمد علی المحفوظ و همه زندانیان به مردم انقلابی این کشور درود و سلام می فرستند.


وی افزود: درخت انقلاب با توجه به گذشت چهار سال از آغاز آن هنوز مستحکم و پابرجاست و مردم هنوز بر حقوق مشروع خود تاکید دارند.


 رییس انجمن پرستاران بحرین تاکید کرد که زندانیان با تحمل و صبر شکنجه‎ زندانبانان به یاری آزادگان و انقلابیان بحرینی می‎پردازند. آنان برای دفاع از آزادی و رسیدن به حقوق مشروع و انسانی ملت بحرین آماده هستند.


وی از عدم اجرا شدن توصیه‎های نمایندگان سازمان حقوق بشر در بحرین انتقاد کرد و گفت: بسیونی از نمایندگان سازمان بین المللی حقوق بشر از حکومت آل‎خلیفه خواسته بود که از شکنجه زندانیان دست بردارد ولی آنان به توصیه‎های این وی گوش نداده‎اند./994/ب903/د

ارسال نظرات