۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۵۹۹۱۳
استاد الازهر تأکید کرد؛

اقدامات الازهر تروریستی است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه الازهر که به خاطر سفر به ایران از فعالیت آموزشی در این دانشگاه منع شده تأکید کرد که جریان سلفی مصر از اخوان المسلمین خطرناک تر است.
احمد کريمه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد کریمه استاد شریعت اسلامی دانشگاه الازهر که بعد از سفرش به ایران بارها مورد بازخواست قرار گرفت و فعالیت‌های آموزشی‌اش در دانشگاه الازهر به حالت تعلیق در آمد اعلام کرد که جریان سلفی برای مصر از اخوان المسلمین خطرناک تر است.

 

کریمه در گفت‌وگو با روزنامه «اخبار الیوم»، ضمن انتقاد از برخورد سران دانشگاه الازهر با او آن را نوعی شکنجه توصیف کرد و گفت که آنچه برای او در این دانشگاه رخ داده تروریسم و ظلم است.

 

وی همچنین در اشاره به ممنوعیت رفت و آمدش کریمه گفت که بعد از اینکه به نهادهای قضائی پناه بردم و در صورتی که پاسخی دریافت نکنم به عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مراجعه خواهم کرد.

 

این استاد دانشگاه الازهر تأکید کرد در صورتی که پاسخی دریافت نکند به همه سازمان‌های حقوق بشری برای شکایت از اقدامات الازهر مراجعه خواهد کرد و اگر در مصر کار به جایی نبرد به عنوان آخرین راه حل به هر کشوری پناهنده سیاسی خواهد شد./980/ب102/د

ارسال نظرات