۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۶۰۰۶۳
با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ اسلام؛

دوره تکمیلی نشریات در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دوره تکمیلی نشریات در بین طلاب جهت ترویج و اشاعه فرهنگ اسلام برگزار می‌شود.
تبليغ و تهذيب

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره تکمیلی نشریه در حوزه های علمیه استان خبر داد.


حجت الاسلام محمدی فر اظهار داشت: از آنجا که مهم‌ترین رسالت حوزه های علمیه حفظ، ترویج و اشاعه فرهنگ اسلام و معارف والای آن است، از این رو فعالیت های فرهنگی در کنار امور آموزشی، بسیار مهم بوده و فعالیت در حوزه نشریه یکی از عوامل ترویج فرهنگ اسلام است.


وی در ادامه افزود: یک دوره تکمیلی نشریات جهت فعال شدن تمام مدارس حوزه علمیه در 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری در مرکز مدیریت استان برگزار خواهد شد و از  تمام طلاب حوزه علمیه استان که علاقه به ترویج معارف دینی در قالب نشریه را دارند، دعوت به همکاری می‌شود تا در شکوفایی و اعتلای امور فرهنگی و ترویجی و انتقال پیام حوزه سهمی داشته باشند.


معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک دوره مقدماتی نشریه برای تمام مدارس علمیه استان در سال گذشته برگزار شد که نتیجه و خروجی آن فعال شدن مدارس حوزه علمیه استان در عرصه نشریه به جز مدرسه علمیه شهرستان‌های گیلان غرب و سرپل ذهاب بود و امید است که در سال جاری این مدارس نیز در این زمینه فعالیت خود را آغاز کنند.


حجت‌الاسلام محمدی‌فر با اشاره به استقبال طلاب در حوزه نشریه، گفت: خوشبختانه در سال گذشته طی مسابقات سراسری که برگزار شد، مدرسه علمیه شهرستان صحنه از حیث محتوا و مدرسه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از حیث طراحی توانستند در مسابقات کشوری امتیاز قابل قبول را کسب کنند و این امر سبب افتخار برای حوزه علمیه کرمانشاه و ترغیب سایر مدارس و طلاب جهت وارد شدن  در این عرصه خواهد بود.


گفتنی است، موضوعات برگزاری دوره تکمیلی نشریات شامل مسائل اخلاقی، تربیتی، تبلیغی، احکام و مسائل سیاسی روز است./967
/ت302/ح

ارسال نظرات