۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۶۱۱۸۲

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سالروز نکبت در استانبول

خبرگزاری رسا ـ گروهی از مردم استانبول و فلسطینی های مقیم این شهر روز جمعه مقارن با سالروز نکبت با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی جنایات اشغالگران را محکوم کردند.
استانبول

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، شرکت کنندگان در این تجمع در حالی که پرچم‌های فلسطین و پارچه نوشته هایی در محکومیت اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی با خود حمل می کردند، شعار «همه جا فلسطین، همه جا مقاومت» سر دادند.

پلیس استانبول تدابیر امنیتی شدیدی در اطراف کنسولگری رژیم اشغالگر اتخاذ کرده بود و معترضان با شعارهای مرگ بر اسرائیل خواهان آزادی سرزمینهای اشغالی فلسطینی شدند.

در بیانیه ای که به دو زبان ترکی استانبولی و عربی قرائت شد، تظاهرات کنندگان اعلام کردند که تا آزادی فلسطین به مبارزات خود ادامه خواهند داد و هرگز حادثه روز نکبت و آواره شدن صدها هزار فلسطینی را فراموش نخواهند کرد.

معترضان در حالی که شعار «همبستگی و مقاومت، راه ما به سوی آزادی است» سر داده بودند، به آرامی متفرق شدند و پلیس مداخله ای به این تظاهرات نکرد.

روز نکبت، سالگرد اشغال اراضی فلسطین و آواره شدن صدها هزار فلسطینی توسط باندهای صهیونیستی است که در سال 1948 روی داد./982/د101/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات