۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۲۶۱۷۲۷
استاد حوزه علمیه بابل:

تقابل استکبار جهانی با بیداری اسلامی محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، تقابل استکبار و نظام سلطله به رهبری آمریکا و عمال آن با بیداری اسلامی را محکوم به شکست دانست و افزود: اگر مردم کشورهای اسلامی بیدار باشند نمی گذارند که دشمنان اسلام با بهره گیری از غفلت آنان حکومت های دست نشانده و دیکتاتوری را روی کار بیاورند.
بيداري اسلامي

حجت الاسلام ناصر رضایی، مسؤول دفتر آیت الله شاهرودی در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن گفت: آل سعود ابزار دست آمریکا و غربیان است و امروز با تجاوز به مسلت مظلوم یمن اوج خباثت خود را نشان داد.

 

وی افزود: حمایت از مظلومان وظیفه همه امت اسلامی و آزادگان جهان است که در صحنه باشند و این تجاوزات وحشیانه را محکوم کنند.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که ملت یمن با بیداری اسلامی آزادی خود را فریاد می زنند، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود به عنوان عامل دست نشانده استکبار در منطقه، پاسخ آزادی خواهانه مردم یمن برای تحقق حق سرنوشت را با آدم کشی و کودک کشی می دهد.

 

وی ادامه داد: منشأ بیداری اسلامی ایران است و مردم یمن از آن الگو برداری کردند و این موضوع موجب وحشت شیطان بزرگ و صهیونیست ها گردید.

 

حجت الاسلام رضایی علت حمایت آمریکا از رژیم های دست نشانده و دیکتاتوری را بهره مندی از منابع غنی انرژی و ثروت های خدادادی منطقه دانست و تصریح کرد: عمل زشت آل سعود به یمن قطع کردن جریان بیداری اسلامی و استقرار حکومتی اسلامی برگرفته از اسلام ناب است و دروغگویی آمریکا برای حمایت از دموکراسی در حمایت از رژیم های دیکتاتور آشکار شد.

 

وی تقابل استکبار و نظام سلطله به رهبری آمریکا و عمال آن با بیداری اسلامی را محکوم به شکست دانست و افزود: اگر مردم کشورهای اسلامی بیدار باشند نمی گذارند که دشمنان اسلام با بهره گیری از غفلت آنان حکومت های دست نشانده و دیکتاتوری را روی کار بیاورند.

 

نماینده آیت الله شاهرودی در مازندران، خواستار اجماع و وحدت علمای جهان اسلام برای مقابله با وحشیگری های آل سعود شد و گفت: امروز هر مسلمان واجب است تا در مقابل جنایات وحشیانه آل سعود و کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمن بایستدو بر سر حاکمان این کشور فریاد و اعتراض بلند کنند.

 

وی ادامه داد: داعش، القاعده، النصره و دیگر گروهک های وهابی تکفیری با حمایت های آل سعود در حال کشتار مسلمانان هستند و این خاندان خود را در پشت این گروهک های پنهای می کردند اما امروز با حمله به یمن چهره واقعی خود را نشان دادند.

 

استاد حوزه علمیه بابل ضمن تاکید بر این که حمله به یمن زمینه نابودی آل سعود را فراهم خواهد می کند، خاطرنشان کرد: نمی توان شعاع نوری که از انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری تابیده شده را با گلوله، بمب و موشک محو کرد و این بیداری تا ظهور آخرین ذخیره الهی ادامه خواهد یافت./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات