۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۶۳۱۶۴

آیت الله سیستانی جنایت تروریستی علیه نمازگزاران جمعه قطیف را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سیستانی، انفجار انتحاری در مسجد امام علی(ع) قطیف عربستان را محکوم و با خانواده‎های شهدا ابراز همدردی کرد.
آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید علی سیستانی با صدور پیامی انفجار تروریستی در نماز جمعه مسجد امام علی(ع) قطیف عربستان که به شهادت 21 نمازگزار شیعه و زخمی شدن 121 تن دیگر انجامید را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: با نهایت اندوه و تأسف خبر تجاوز جنایتکارانه علیه برادران نمازگزارمان در مسجد امام علی(ع) منطقه قدیح که به شهید و جراحت و ریخته شدن خون پاک این عزیزان به دلیل وابستگی آنان به ائمه اهل بیت(ع) انجامید را شنیدیم.

 

حضرت آیت الله سیستانی افزود: این مصیبت را به مردم قطیف تسلیت عرض کرده و با خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند ابراز همبستگی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: از خداوند متعال که پایان زندگی آنان را به بهترین شکل قرار داد و روح پاکشان را در هنگام نماز و در روز شریف ولادت امام حسین(ع) به عروج رساند، می خواهیم آنان را با مولود آن روز محشور کند، صبر و پاداش را به خانواده های آنان بدهد و شفای عاجل را برای مجروحان قرار دهد./980/ب902/د

ارسال نظرات