۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۰۲۵

تشرف دانش‌آموختگان جامعة المصطفی از 57 کشور جهان به حرم مطهر رضوی

خبرگزاری رسا ـ گروهی از دانش‌آموختگان جامعة المصطفی العالمیة از 57 کشور جهان ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی با دستاوردها و اقدامات بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان آشنا شدند.
حرم رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، این گروه 80 نفره که از 57 کشور جهان برای شرکت در هشتمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة المصطفی در قم حضور یافته‌اندف از برنامه‌های معنوی این همایش، شامل زیارت حرم کریمه اهل بیت در قم، مضجع شریف حضرت رضا(ع) و مرقد امام راحل بهره‌مند شدند.

 

 بر اساس این گزارش، این گروه از دانش‌آموختگان جامعظ المصطفی العالمیة پس از حضور در حرم مطهر حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) از موزه مرکزی، کتابخانه و مرکز همایش‌ها و نمایش‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند و میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) شدند.

 

این گزارش حاکیست هشتمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة المصطفی دوم تا 11 خردادماه سال جاری در شهر مقدس و نیز در تهران برگزار می‌شود.

 

گفتنی است جامعة المصطفی یکی از برترین مراکز علمی جهان است که بیش از 30 هزار طلبه و دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری در سطوح دو تا چهار حوزه در آن تحصیل می‌کنند و 40 هزار فارغ التحصیل نیز در 120 کشور حضوری فعال دارد و زمینه تحصیل را برای متقاضیان غیر ایرانی در رشته‌های علوم اسلامی و انسانی فراهم می‌کند./930/پ203/ب5

 

ارسال نظرات