۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸
کد خبر: ۲۶۵۴۶۲
سردار شعبانی:

شهدا دکترین امنیت دفاعی ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) شهدا را دکترین امنیت دفاعی و مظهر قدرت ایران دانست و گفت: شهدا به زمین افتادند تا ما بایستیم اما امروز ما بر سر نان و شکم با دشمن اعتمادسازی می‌کنیم.
سردار ناصر شعباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار ناصر شعبانی، جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در سی و دومین یادواره 27 شهید روستای آزران و مراسم سالگرد و ارتحال امام راحل درحسینیه احمدیه این روستا گفت: کوچک ترین شهدای آزران با بصیرت ترین شهدای آن هستند.

 

وی با تقدیر از زنان و مردان این دیار که نشان از بی نشان ها دارند افزود: برگزاری 32 یادواره شهدا توسط مردم این روستا نشانه این است که شهدا مدل های رفتاری آنها و الگوهای واقعی ایثار و مقاومت برایشان هستند.

 

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع)، با اشاره به شهید جاوید الاثر این روستا حسن خیراندیش افزود: شهدا را به خاک نسپارید به یادها بسپارید.

 

سردار شعبانی با تأکید بر اینکه عکس شهدا را روی دیوار می زنیم امام عکس آنها عمل می کنیم، گفت:شهدا در قیامت نسبت به اعمال ما در دو  دسته شفاعت کننده و یا شاکی قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه امرالله، مرتضی و عباس معصومی، ابوالفضل باقدرت و محمدرضا زمانی مقدم تعدادی از شهدای این روستا هستند که پیکرهایشان بعد از جنگ بازگردانده شده است گفت:چقدر مسؤولیت ما در برابر این شهدا سنگین و حساس است.

 

به گفته وی، آنچه که امروز ایران اسلامی از شرف، عزت، اقتدار و استقلال در دنیا دارد به برکت و مرهون خون شهدا و خانواده های آنها است.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه خداوند توفیق و بصیرت حضرت عباس بن علی(ع) و مسلم بن عقیل(ع) را در پیشتازی حادثه نصیب شهدا کرده است گفت: شهدا به زمین افتادند تا ما بایستیم اما امروز ما بر سر نان و شکم با دشمن اعتماد سازی می کنیم.

 

سردار شعبانی  همچنین با اشاره به اینکه عدم شباهت ما به یک شیعه مسلمان واقعی دلیل تاخیر ظهور حضرت ولی عصر(عج) شده است گفت:خداوند 11 چراغ هدایت را برای مردم فرستاد اما جمعی از جهال،اراذل و اوباش آنها این چراغ های هدایت را خاموش کردند و مسبب غیبت دوازدهمین حجت خدا بر روی زمین شدند تا زمانیکه خداوند از آمادگی مردم در پذیرش آن حضرت اعتماد حاصل و موجبات ظهور امام زمان(ارواحنا له الفدا) را فراهم کند.

 

شایان ذکر است، برپایی خیمه یادبود حسن خیراندیش جاوید الاثر، نمایشگاه پوستر جنگ نرم و سخنان شهدا و امضای طومار ما مخالف بازدید توافق بازدید از مراکز نظامی هستیم از جمله برنامه های فرهنگی در حاشیه یادواره بود، روستای آزران از توابع بخش برزک کاشان، با تقدیم 27 شهید، 35 جانباز 15 تا 70 درصد، 120 رزمنده و 6 نفر آزاده در 72 کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است./1307/پ203/ح

ارسال نظرات