۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۶۰۷

انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه عضو می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علیمه قم به منظور بهره مندی از تجربه پژوهشگران و طلاب و دانشجویان این عرصه از میان افراد واجدالشرایط عضو می پذیرد.
کتابخانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم با هدف پویایی و به روزرسانی فعالیت های تبلیغی و رسانه ای حوزویان از میان افراد واجد الشرائط عضو می پذیرد.

 

عضوگیری در این انجمن به دو گونه افتخاری و وابسته صورت می پذیرد، عضویت افتخاری برای همه افراد فرهیخته و دانش پژوه آزاد است و عضویت وابسته مخصوص طلاب حوزه علمیه است.

 

 عضویت افتخاری

دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات و رسانه یا رشته هایی که مرتبط با ارتباطات و فرهنگ می باشد

 

عضویت وابسته

طلاب دارای مدرک سطح 2 و3  عمومی از حوزه علمیه یا سطح 2 تخصصی یاکارشناسی ارشد از رشته های مرتبط با رسانه، ارتباطات، فرهنگ، هنر و تبلبغ .

 

افراد جامع الشرائط می توانند جهت ثبت نام  با همراه داشتن مدارک شناسایی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر به دفتر انجمن واقع در خیابان جمهوری کوچه2 ساختمان انجمن های علمی حوزه علمیه مراجعه نمایند.

 

از اهداف مهم این انجمن می توان به مبارزه علمی و فرهنگی با گروه های ضاله، برقراری ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی خارج از کشور، نیاز سنجی علمی در زمینه ارتباطات، رسانه، فرهنگ، هنر وتبلیغ، اشاره کرد.

 

جلب توجه دانشمندان حوزوی ودانشگاهی به موضوعات فقه ارتباطات، فقه تبلیغ و فقه فرهنگ و هنر و مباحث مربوط به حوزه علمیه و علوم جدید، راه اندازی دروس فقه مربوط به این مباحث ، راه اندازی فرآیند کاری در پاسخ گویی به مسائل مربوط به رسانه ها، از جمله وظائف این انجمن به شمار می آید.

 

فعالیت های مهم این انجمن، برگزاری همایش های علمی و کرسی های آزاد اندیشی، نیازسنجی علمی در بحث ارتباطات، تبلیغ و فرهنگ و هنر، شناسایی ضرورت حضور طلاب در تلویزیون است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر می توانند با شماره 025_ 32938218 تماس بگیرند./1324/ت302/س

ارسال نظرات