۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۲۳۲۶
با تقدیر از نفرات برتر؛

سومین همایش بین المللی ولایت در اهواز به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش بین المللی ولایت با تقدیر از نفرات برتر، تلبس طلاب و سخنرانی شخصیت های علمی به کار خود پایان داد.
افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز افتتاحيه سومين همايش بين المللي علمي پژوهشي ولايت در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین همایش بین المللی ولایت با تقدیر از نفرات برتر، تلبس طلاب و سخنرانی شخصیت های علمی ظهر امروز در مصلی امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

 

بنابراین گزارش مراسم خطبه خوانی از سوی یکی از شخصیت های مهمان مراسم انجام شد.

 

در ادامه گزارش حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که در این مراسم تعداد 50 طلبه به لباس روحانیت ملبس می شوند، ابراز داشت: طلابی که پایه های پنج خود را به اتمام رسانده اند مجاز به تلبس به لباس روحانیت هستند.

 

گفتنی است، این تعداد از طلاب از حوزه‌های علمیه امام خمینی(ره)، آل طیب. فاطمیون. سفیران امیدیه و چند مورد دیگر با سپری کردن دوره آشنایی با وظایف روحانیت موفق به تلبس شدند.

 

بنابراین گزارش، نفرات برتر سومین همایش بین المللی ولایت مشخص شدند؛ تعداد 160 مقاله از سوی شخصیت های علمی در محورهای وهابیت، مهدویت و ولایت به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 130 مقاله گذیرفته و 15 مقاله به مرحله نهایی راه یافتند و 9 مقاله به عنوان برترین شناخته شدند.

 

در ادامه گزارش، خطبه های عبادی سیاسی این هفته با سخنرانی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام و سپس به امامت وی اقامه شد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم اطعام 17 هزار نفری در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) مناطق محروم و مساجد انجام شد.

 

سومین همایش بین المللی ولایت به مدت دو روز و با برگزاری برنامه های متنوع و حضور شخصیت علمی 25 کشور از روز گذشته آغاز و تا ظهر امروز ادامه داشت./9453/پ203/ب2

ارسال نظرات