۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۳۰۲۷۳۸

تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در تمامی شهرهای آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ سرپرست ستاد مدافعان حرم شمال غرب کشور گفت: ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در تمامی شهرهای آذربایجان‌شرقی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم تشکیل می شود.
مدافعان حرم

محسن ایران زاد سرپرست ستاد مدافعان حرم شمال غرب کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر لزوم حمایت از مدافعان حرم در سوریه و دفاع از مردم مسلمان و حرمین شریفین، اظهار داشت: در هر شهرستان ستادی با عنوان ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم تشکیل خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که کمک های اهدایی مردم تنها برای هزینه در جبهه مقاومت اسلامی در سوریه هزینه خواهد شد، گفت: مردم ولایتمدار کشورمان می توانند با مراجعه به مسؤولان ستاد در سپاه ناحیه هر شهرستان در شمال غرب کشور یا شماره حساب های این ستاد، نذورات خود را به مسؤولان اهدا کنند.

 

ایران‌زاد خاطرنشان کرد: طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) اگر مسلمانی مظلومیت مسلمان دیگری را ببیند، اما به او کمک نکند مسلمان نیست. همچنین با توجه به این‌که سوریه 4 سال است که مورد تجاوز جبهه کفر قرار گرفته و تاکنون هزاران نفر از مسلمانان سوریه کشته و یا زخمی شده‌اند، نیاز ضروری برای امداد به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت وجود دارد.

 

سرپرست ستاد مدافعان حرم شمال غرب کشور از عموم مردم قهرمان و همیشه در صحنه آذربایجان خواست تا کمک های نقدی خود را به شماره حساب 5555555 نزد بانک انصار، واریز کنند و گفت: پیش از این به همت مردم آذربایجان شرقی و بازاریان تبریز دو محموله هوایی کمک های غیرنقدی و فاسدنشدنی برای مدافعان حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه ارسال شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: آنچه که اکنون باید ملت ایران برای حمایت از مردم مظلوم سوریه انجام دهند، جمع آوری و انتقال کمک‎های نقدی و غیرنقدی به مردم ستمدیده این کشور است، باید قدر نعمت ولایت و امنیت را در عمل نشان دهیم و با کمک به رزمندگان جبهه مقاومت در تثبیت امنیت پایدار کشور بکوشیم.

 

ایران‌زاد ادامه داد: در مدت دو سالی که از بحران سوریه می گذرد، سیاست جمهوری اسلامی، روسیه و چین و تعداد قابل توجهی از کشورهای آمریکای لاتین در مورد این کشور در نقطه مقابل سیاست آمریکا بوده و سیاست آن ها حمایت از دولت سوریه است.

 

سرپرست ستاد مدافعان حرم شمال غرب کشور افزود: جنگ های نیابتی که هم اکنون در کشورهای سوریه وعراق شروع شده، توسط عربستان هدایت می شود و این کشور نیز خودش دست پرورده آمریکای جنایتکار است، اگر ما در زمان کنونی به سوریه کمک نکنیم در آینده نزدیک خاکریز دشمن به کشور ما نزدیک می شود.

 

وی، با اشاره به اینکه سوریه محور حمایت از مقاومت و درخط مقدم جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: این موضوع باعث شده تا آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور همه امکانات مالی، تسلیحاتی، بین المللی را به کار گرفته تا ساختار سیاسی سوریه را در جهت منافع رژیم صهیونیستی تغییر دهند./935/302/ب3

ارسال نظرات