۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۶۳۹
نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد قزوین:

غربی‌ها هیچ‌گاه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به بی‌ثباتی آمریکایی‌ها در وعده‌هایشان، گفت: غربی‌ها هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.
حجت الاسلام حسين عدالتي

حجت الاسلام حسین عدالتی نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به بی‌ثباتی آمریکایی‌ها در وعده‌هایشان، گفت: با توجه به برداشته شدن و لغو تحریم‌هایی که صورت گرفته است باید به این نکته توجه کرد که غربی‌ها هیچ گاه به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران حسن نیت خود را با آزاد کردن زندانی‌های آمریکایی نشان داده است اما آمریکایی‌ها بعد از این کار هم اعلام کردند که تحریم‌ها پا برجا است.

 

این مسؤول با بیان این‌که تحریم‌ها به طور صد در صد از بین نرفته است، ابراز کرد: آمریکایی‌ها هرگاه بخواهند تحریم‌ها را باز می‌گردانند و یا با حیله‌های متفاوت تحریم جدیدی را اعمال می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به آرمان ها و اهداف خود پایبند است و با ساخت موشک‌ موجب عزت و افتخار کشور می‌شود.

 

حجت الاسلام عدالتی با تاکید بر این‌که نباید بهانه به دست دشمنان بدهیم، اظهار کرد: ما باید با آگاهی، دقت و الگو قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.

 

وی در ادامه اضافه کرد: برداشتن صد در صد تحریم‌ها واقعی نیست و از صحبت‌ها و ادبیات سران غرب مشخص است که آن ها مانند گذشته به تعهدات خود عمل نخواهند کرد.

 

صهیونیست‌ها مشکل اصلی کشورهای اسلامی هستند

این مسؤول خاطرنشان کرد: مشکل اصلی صهیونیست‌ها هستند و امروز هم رییس جمهور جنایتکار صهیونیست در این ماجرا دخیل بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: ما به دنبال بحث صلح آمیز هسته‌ای هستیم اما تا زمانی که آمریکا و اسرائیل هست تحریم‌ها هم وجود دارد و ما باید برنامه ریزی داشته باشیم و در برابر ابر قدرت ها بایستیم.

 

حجت الاسلام عدالتی هدف غربی‌ها را قدرت طلبی و حسادت دانست و اظهار کرد: سران غربی‌ می‌خواهند به ملت و دین ما ضربه بزنند اما رهبر معظم انقلاب با فرمایشات خود ملت را نجات دادند.

 

وی با بیان این‌که مسؤولان باید هوشیار و آگاه باشند، خاطرنشان کرد: ملت ما با بصیرت و وحدت در برابر دشمنان ایستاده‌اند و مسؤولان ما هرگز دستخوش وعده‌های پوشالی دشمن نشده‌اند و با موضع گیری‌های درست مشکلات را برطرف کرده‌اند.

 

این مسؤول در پایان گفت: اگر ما با قدرت در برابر ابرقدرت ها ایستاده‌ایم به خاطر خون شهیدان و رهنمودهای ولایت فقیه است./838/302/ب1

ارسال نظرات