۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۳۱۵۳۹۶
عضو جامعه روحانیت مبارز:

در رابطه با سرلیستی اصولگرایان تصمیمی گرفته نشده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابراهیمی درباره سرلیست ائتلاف اصولگریان، گفت: علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها هنوز تصمیمی در رابطه سرلیستی اصولگرایان اتخاد نشده است.
حجت الاسلام حسين ابراهيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش رویش‌های انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر تعیین تکلیف برای سرلیست ائتلاف اصولگرایان در تهران، گفت: هنوز در خصوص سرلیست ائتلاف اصولگریان برای مجلس شورای اسلامی تصمیمی گرفته نشده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال سایر خبرنگاران، تاکید کرد: امشب در ائتلاف اصولگرایان این موضوع مشخص خواهد شد که لیست نهایی چه زمانی آماده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: در ائتلاف اصولگرایان موضوعی به عنوان تایید صلاحیت کاندیداها از سوی ائتلاف وجود ندارد و یک گروه 7 نفره تنها با بررسی سوابق و روزمه افراد در خصوص حضور در انتخابات رای می‌دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص ورود نیروهای جدید، بیان داشت: باید افراد تحصیلکرده و شاخص به انتخابات ورود پیدا کنند و پیرها جای خود را به جوانان بدهند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان، گفت: در جناح اصولگرایان موضوع سهم‌خواهی مطرح نبوده است و تقسیم بندیِ تعداد افراد حاضر از جبهه‌های مختلف نیز مطرح نبوده است./856/303/ب3

ارسال نظرات