۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۱۷۴۵۰
در همایش بزرگ اصولگرایان در شهر ری مطرح شد؛

کم و کیف لیست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصولگرایان به روایت حداد عادل/ حضور 10 اقتصاد دان در لیست تهران

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه مردم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را جدی بگیرند، گفت: امروز هر کس باید در حد توان وظیفه انقلابی خود را انجام دهد.
حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان، در همایش بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد ارشاد شهرری برگزار شد، گفت: مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تهران پایگاه معنوی برای شهر تهران است همانگونه که رهبری فرمودند ری قبله تهران است.

 

وی افزود: همانطور که رودخانه‌ها در تلطیف زندگی مردم موثر هستند حرم‌های ائمه معصومین(ع) و امامزادگان آنها نیز در تقویت دینداری مردم تاثیر زیادی دارند، آستان حضرت عبدالعظیم(ع) نیز برای تهران بزرگ اینگونه است و مردم شهرری نیز در اداره و شهید دادن برای انقلاب پیشقدم هستند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه متدین‌ترین مردم استان تهران در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، قرار دارند، عنوان کرد: مردم شهرری در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، اداره جبهه و جنگ و عرصه‌های مختلف نقش موثر و بسزایی داشتند.

 

حداد عادل ائتلاف بزرگ اصولگرایان را محصول وحدت اصولگرایان دانست و اظهار داشت: همه ما باید در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به یک لیست واحد رأی دهیم.

 

وی درباره لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان، بیان داشت: شورای اصولگرایان به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی و با راهنمایی‌های آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح با حضور 22 نفر شکل گرفت و تا امروز 10 نشست برگزار کرده که تلاش زیادی شد تا از میان نیروهای داوطلب اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و افراد جدید 30 نفر انتخاب شوند و از امروز به‌ مدت یک هفته ز‌مان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس مردم می‌توانند با این افراد بیشتر آشنا ‌شوند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان افزود: همه دلسوزان و پشتیبانان انقلاب اسلامی این لیست را به ‌طور کامل به مردم معرفی کنند، ما تلاش کردیم در این لیست از افراد متخصص، متعهد و انقلابی از میان همه دلسوزان و کاندیداهای انقلابی و اصولگرا انتخاب شوند.

 

حداد عادل در ادامه ابراز کرد: لیست اصولگرایان شامل چهار نفر از علما و روحانیان، 6 نفر از خواهران و 10 متخصص حوزه اقتصاد، دانشگاهیان، رزمندگان و جانبازان و ... است، جمعی از وفاداران انقلاب و ولایت فقیه در طیف اصولگرایان سعی دارند آرمان‌های انقلاب اسلامی را دنبال کنند‌، بنابراین نسبت دادن عنوان‌های افراطی و تندرو به آنان ظلم است و مردم مراقب چنین فریب‌هایی باشند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه خطاب به مسؤولان، عنوان کرد: اصولگرایان به‌دنبال این هستند تا مجلسی را تشکیل دهند که مشکلات کشور اعم از مسائل اقتصادی، معیشتی، بیکاری و غیره را ‌حل کنند، بنابراین نباید به جوانان، دلسوزان و پشتیبانان انقلاب اسلامی عنوان تندرو و افراطی نسبت داد تا با زدن برچسب افراط، تندروی و ... دیگر سوال و انتقاد سازنده صورت نگیرد.

 

حداد عادل ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی است، گقت: این‌که فردی سؤال می‌کند در برجام با اقتصاد مقاومتی چه می‌کنید؟ نباید نام تندرو بر او گذاشت.

 

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران، بیان داشت: آمریکا در همه دوران‌ها دشمنی خود با ما را نشان داده است به طور قطع آنها در برجام نیز به دنبال سود رساندن به ما نبوده و نیستند، امروز همین دشمنان از هر طریق ممکن به دنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستند که یکی از سناریوهای آنها نیز انتخابات است.

 

حداد عادل افزود: در گذشته آنها بر تحریم انتخابات تأکید داشتند اما امروز مردم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند و حتی در تبلیغات خود با دادن آدرس غلط می‌گویند به چه کسای رأی بدهید، بنابراین مردم باید با هوشیاری به افرادی که آن‌ها مطرح می‌کنند رأی نداده و به نقطه مقابل آن‌ها رأی بدهند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ضمن تاکید بر اینکه مردم انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جدی بگیرند، گفت: امروز هرکس باید در حد توان وظیفه انقلابی خود را انجام دهد و به ‌طور کامل به لیست اصولگرایان رأی دهند.

 

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: امید که دلسوزان انقلاب، نظام و ولایت همه مردم متدین شهرری را بسیج کرده و رأی بالایی به فهرست اصولگرایان به‌طور جامع و کامل بدهند./807/202/ب1

ارسال نظرات