۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۴۵۶
در مشهد؛

اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان رضوی گفت: اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خراسان رضوی، در سینما آفریقا و با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و مسؤولان استانی برگزار می شود.
جشنواره عمار

احسان مینایی، دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در 30 بهمن خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره مردمی در مقایسه با سال های گذشته رشد قابل توجهی در شهرستان ها داشته است و برگزاری اختتامیه استانی آن اهمیت بسزایی دارد.

 

وی با بیان این که از سه نفر از برگزیدگان جشنواره در اختتامیه تقدیر می شود، تصریح کرد: علیرضا باغشنی سازنده مستند «باباحاجی»، محسن اسلامزاده، سازنده مستند «تنها میان طالبان» و هادی حاجتمند سازنده مستند «آنا» از برگزیدگان جشنواره اند که در اختتامیه از آن ها تجلیل می شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان رضوی از دعوت مسؤولان استانی و حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در اختتامیه جشنواره خبر داد و بیان کرد: نشان تقدیر حاج حیدر رحیم پور ازغدی، نویسنده منتقد از سوی یکی از خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا می شود.

 

مینایی از اکران انیمیشن «خلیج فارس 2» در این اختتامیه خبر داد و گفت: انیمیشن «خلیج فارس 2» به عنوان کاندیدای بهترین کارگردانی انیمیشن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و با حضور فرهاد عظیما، کارگردان آن اکران می شود./844/303/ب1

ارسال نظرات