۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۲۵۸۴۲
معاون حوزه علمیه مازندران:

پاسداران حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جبهه کفر و نفاق به شدت از نقش و اقتدار سپاه وحشت زده است، گفت: توان بالای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار نظام در عرصه های جهانی شده است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، ایشان را گوهر جاودانه و هميشگي اديان دانست و گفت: سومین امام شیعیان داراي شخصیتی متواضع بود و براي حفظ دين و حركت در مسير جدش قيام را آغاز كرد.

 

وی با بيان اين كه طلوع امام‌حسين(ع) برابر افول چراغ زندگي در ذلت و نااميدي بود، افزود: نهال زندگي آزاده و آزادمردي بنيان نهاده شد و در روز عاشوراي حسيني و در واقعه كربلا ثمره‌اش ديده شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر امروز اسلام پابرجا است، مرهون خون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، افزود: چراغ هدايت و كشتي نجات امت اسلامي امام حسین(ع) است كه ما بايد هميشه آن حضرت را الگوي خويش قرار دهيم.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که خاتم پيامبران در روز مبعث، پيام الهي را براي بشريت آورد و اين پيام نياز به پاسداري حضرت امام‌حسين(ع) داشت، خاطرنشان کرد: نخستين ميلاد پس از مبعث رسول اكرم(ص) در تقويم مربوط به ميلاد امام‌حسين(ع) است چرا كه دين نياز به پاسداري امام‌حسين(ع) دارد كه بهترين ياران خود را در راه پاسداري از اسلام اهدا كرد.

 

وی با بيان اين‌كه ميلاد با سعادت امام‌حسين(ع)، بزرگ پاسدار تاريخ بشريت بهانه‌اي است براي يادآوري و تجليل از مرداني كه پاي در ركاب سالار شهيدان نهادند و براي آزادي وطن جنگيدند، گفت: هدف بزرگ پاسداران در 37 سال اخير حمايت از نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه بوده است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پاسداران انقلاب همواره با تبعيت از ائمه معصوم(ع)، پيامبر اكرم(ص) و سيره نبوي در برابر توطئه‌هاي دشمنان قد علم كرده و طومار دشمنان را درهم پيچيدند، تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز مرهون از خودگذشتگی و ایثار پاسداران انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام‌حسين(ع) به عنوان بزرگترين پاسدار، الگوي بزرگي براي همه پاسداران است، بیان داشت: امروز پاسداران ایران اسلامی در دفاع از دين و انقلاب از اين الگوي عملي درس خواهند گرفت.

 

وی ولایت مداری را یکی از مهم ترین ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پاسداران کشورمان ولایت مداری و بصیرت خود را در سه دهه اخیر در مقام عمل نشان دادند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پاسداران بزرگترین حامی و پشتوانه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و هستند، ادامه داد: این نیروهای ارزشی و انقلابی همواره در مسیر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کرده اند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر سپاه نبود بسیاری از آرمان های انقلاب به خطر می افتاد، تصریح کرد: امروز سپاه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب و مدافع حقیقی نهضت عظیم اسلامی است.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز جبهه کفر و نفاق به شدت از نقش و اقتدار سپاه وحشت زده است، خاطرنشان کرد: توان بالای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل عزت و اقتدار نظام در عرصه های جهانی شده است.

 

وی پاسداران را بزرگترين حامي انقلاب خواند و تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رمز پيروزي خود را تبعيت و بهره‌گيري از مكتب حضرت سيدالشهدا(ع) مي‌داند و بزرگ‌ترين افتخار پاسداران انقلاب اسلامي اين است كه روز سوم شعبان، سالروز ميلاد سومين پيشواي شيعيان را روز پاسدار نام‌گذاري كرده‌اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ارزش و جايگاه امام‌ حسين(ع) تنها منحصر به دنياي اسلام نيست، بلكه بسياري از انديشمندان شرقي و غربي بر ايمان و آزادگي و شجاعت حضرت حسين(ع) صحه گذاشته‌اند./950/302/ب2

ارسال نظرات