۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۳۰۹۵۶
امام جمعه خرمشهر:

عدم اهتمام به مطالبات رهبری، ولنگاری است

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در هر زمینه برای نظام اسلامی راهگشا است، گفت: عدم اهتمام به مطالبات رهبری و عدم قاطعیت در برنامه ریزی برای محقق ساختن آنها ولنگاری است.
رهبر انقلاب

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب شاهد مطالبات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در مقوله فرهنگ هستیم، گفت: متأسفانه در مقوله فرهنگ عزم جدی و احساس مسؤولیت مسؤولان را شاهد نیستیم.

 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه مطالبات رهبر معظم انقلاب باید در رأس همه امور قرار گیرد و مسؤولان همه برنامه ریزی ها و فعالیت ها را در راستای محقق ساختن آنها انجام دهند، افزود: متأسفانه بحث تهاجم فرهنگی در نزد برخی مسؤولان که در دهه هفتاد از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد به استهزاء تمسخر گرفته شد.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه ولنگاری به معنی عدم اهتمام است، تصریح کرد: عدم اهتمام به مطالبات رهبری و عدم قاطعیت در برنامه ریزی برای محقق ساختن آنها ولنگاری است و عدم اهتمام جدی از سوی مسؤولان ولنگاری فرهنگی را در پی خواهد داشت.

 

رییس شورای عمومی خرمشهر در ادامه با اشاره به بی برنامگی مسؤولان در مقوله فرهنگ خاطرنشان کرد: هر اقدامی نیازمند فرهنگ سازی است به عنوان مثال در بحث حجاب محصولات تولیدی باید در زمینه تولید اقلام فرهنگی متناسب با جامعه اسلامی فعالیت داشته باشند و بی تفاوتی مسؤولان در مقوله فرهنگ چه بسا با انتخابات آینده مرتبط باشد.

 

وی با بیان اینکه همراهی مسؤولان با دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حد همزبانی و فراتر از همدلی نیست، افزود: همدلی و همزبانی با دغدغه های ایشان حلال مشکلات است و نبود همدلی افزون بر به ظهور نرساندن مطالبات رهبری ولنگاری را به همراه خواهد داشت.

 

این مقام مسؤول در پایان ابرازداشت: در هر زمینه که به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اهتمام شد به موفقیت دست یافتیم و برنامه ریزی برای تحقق منویات ایشان در هر زمینه چه فرهنگی و غیر فرهنگی راهگشا است./9456/302/ب3

ارسال نظرات