۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۳۵۳۴۱
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

حمایت از فلسطین منطبق با آموزه های دینی است

حجت‌الاسلام عبادی روز قدس را روز ابراز همدردی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین دانست و گفت: مسأله فلسطین مسأله‌ای هست که در واقع برای همه مسلمانان جهان طراحی شده ولی خط مقدم آن در فلسطین است.
نماینده بیرجند

حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و لزوم حضور مردم در راهپیمایی این روز، گفت: این روز از اهمیت‌ بسیاری در جهان اسلام برخوردار است.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس جنبه استکبار ستیزی دارد، ابراز داشت: این روز کاملا با منافع ملی و منابع دینی ما مطابقت دارد.

 

حجت‌الاسلام عبادی با تأکید بر این‌که در این روز به ابراز همدردی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین می‌پردازیم، اظهار داشت: مسأله فلسطین مسأله‌ای هست که در واقع برای همه مسلمانان جهان طراحی شده ولی خط مقدم آن در فلسطین است.

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر این‌که اسراییل یک غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار محو شود، تصریح کرد: غده سرطانی پیشرفت می‌کند و به همه جای بدن سرایت می‌کند و نوع عملکرد این رژیم کودک کش هم مانند غده سرطانی است.

 

حجت‌الاسلام عبادی در ادامه گفت: بنای رژیم جعلی اسراییل از ابتدا تا کنون این بوده که هر جا و در هر خاکی توانی در خود دیده به آن خاک و یا کشور تعرضی کرده چرا که این مسأله در ذات خبیث این رژیم کودک کش است.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر جلوی تعرضات این رژیم گرفته نشود و با آن مقابله نشود یقینا به کشور‌های دیگر هم سرایت می‌کند چرا که آثار وجودی این رژیم منطقه را فرا گرفته که گروهک داعش یکی از نمونه های سرایت و رشد این غده سرطانی است.

 

حجت‌الاسلام عبادی در پایان با تأکید بر این‌که شرکت در این راهپیمایی حمایت از امنیت ملی کشور است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز مهم ثابت خواهند کرد همیشه از مظلوم دفاع و در مقابل ظلم نیز ایستادگی خواهند کرد./922/ت302/ج

ارسال نظرات