۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۳۷۳۳۸
مسؤول عقیدتی سیاسی دانشکده امیرالمؤمنین:

برنده ترین سلاح در جنگ نرم، حجاب و عفت زن است

حجت الاسلام نعمت زاده در گردهمایی مردمی مدافعان حریم خانواده با اشاره به ابعاد مهم حجاب و عفاف در جامعه، گفت: دشمنان در جنگ نرم به دنبال خلع سلاح سنگرهای انقلاب هستند و یکی از برنده ترین سلاح های این زمان، حجاب و عفت زنان است.
حجت الاسلام نعمت زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، گردهمایی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در روز ملی حجاب و عفاف به صورت حرکتی مردمی و خودجوش همزمان با سایر نقاط ایران، در میدان میرداماد نجف آباد برگزار شد.

 

در این اجتماع که با حضور اقشار مختلف بانوان شهرستان نجف آباد همراه بود، حجت الاسلام محمدصادق نعمت زاده، مسؤول عقیدتی سیاسی دانشکده امیرالمؤمنین(ع)، گفت: زن از دیدگاه اسلام، نه به عنوان یک کالا همانند دوران جاهلیت، که انسانی شایسته و نمونه معرفی شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به زنان نمونه ای که قرآن آنان را به عنوان الگو معرفی کرده است، افزود: زن در نظام اسلام دارای چنان جایگاه و مرتبه ای است که خداوند او را در طول تاریخ در کنار انبیا قرار داده است همچون حضرت هاجر، آسیه، خدیجه و حضرت فاطمه که الگو اسوه زنان عالم است.

 

حجت الاسلام نعمت زاده در ادامه تصریح کرد: حضرت زینب دیگر بانوی تاریخ سازی است که مکمل انقلاب کربلا بود و در دوران کنونی در تاریخ انقلاب ایران که به فرموده امام خمینی، اگر نقششان بیشتر از مردان نبود، کمتر نیست.

 

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در جنگ نرم خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ نرم به دنبال خلع سلاح سنگرهای انقلاب هستند و یکی از برنده ترین سلاح های این زمان، حجاب و عفت زنان است و دشمن از این سلاح برنده در وحشت است.

 

شکستن وقار انسانی در سایه بدحجابی هدف اصلی دشمن در جنگ نرم است

مسؤول عقیدتی سیاسی دانشکده امیرالمؤمنین(ع)، ادامه داد: تمام مباحث امروز دنیا که به اسم آزادی زنان، حضور اجتماعی مطرح می کنند، تنها یک بهانه است برای رسیدن به اهدافی که دشمن هیچ گاه در این 35 سال از پیروزی انقلاب آن را تعطیل نکرده است.

 

وی درباره مهم ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم و میدان حجاب و عفاف، بیان داشت: بدحجابی و بی بند و باری و شکستن وقار انسانی در جامعه اهداف اصلی دشمنان و در صدر آن بر هم زدن قواعد اصیل اسلام است.

 

حجت الاسلام نعمت زاده درباره عوامل بدحجابی نیز افزود: عدم آگاهی و جهالت از حدود و حریم حجاب، فقر فرهنگی، الگوگیری های اشتباه، نبود حمیت و غیرت دینی، و گاهی ناخواسته به عنوان پیاده نظام دشمن در این مسیر وارد می شویم، تصورهای غلط از محدودیت هایی که در سایه حجاب بعضاً اشاعه می شود، سکوت و غیرت های مرده در میان مردان از مهم ترین دلایل بدحجابی است.

 

وی در ادامه درباره آسیب ها و ترکش های بدحجابی که نوک تیز آن متوجه خانواده است، بیان کرد: تزلزلزل بنیان خانواده که باید برای تریبت نسل آینده جایگاهی طیب و طاهر باشد و این تزلزل زمینه ساز حرکت های بعدی دشمنان برای نفوذ اندیشه های باطل و افکار غلط فمینیستی، افت و تخریب منزلت و جایگاه زنان پاکدامن در جامعه آسیب دیگری است که در سایه بدحجابی متوجه جامعه و خانواده است./202/1306/ب1

ارسال نظرات