۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۳۸۴۹۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی زرگان:

رشته های فنی در مناطق محروم برگزار می‌شود

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی(عج) زرگان از برگزاری رشته‌های فنی با حضور نیروهای متخصص فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم خبر داد.
دوره آموزشی

حجت‌الاسلام علی علوانی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی(عج) زرگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: این مدرسه برای تقویت مدیران جلسات مساجد، اقدام به برگزاری دوره آموزشی و توانمند سازی اینگونه مدیران کرده است.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام مهدی(عج) زرگان با بیان بهره گیری این دوره از اساتید مختلف افزود: هدف از این برنامه آشنایی مربیان جلسات مساجد با نحوه کارگروهی، مربیگری و کلاسداری است.

 

این مقام مسؤول زمان برگزاری دوره را یکشنبه های هر هفته و به مدت دو ساعت عنوان کرد و تصریح کرد: هفتمین جلسه این دوره امروز(یکشنبه 27 تیر ماه) در مدرسه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علوانی اظهارداشت: مربیان جلسات مساجد مناطق زرگان، شبیشه، مولحه شهر ویس، ملاثانی و فرهنگیان از این دوره بهره‌مند می‌شوند و در این دوره برای آموزش طلاب و دانشجویان این مناطق اهتمام ویژه ای صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره های تابستانه مساجد این مناطق تأکید کرد: در این دوره‌ها برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان افزون بر آموزش احکام، قرآن، عقاید واخلاق؛ رشته‌های فنی با حضور نیروهای متخصص فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم برگزار و آموزش داده می شود./9466/303/ب3

 

ارسال نظرات