۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۴۵۹۷۵
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

اهتمام آیت الله طه محمدی به امور فرهنگی ستودنی است

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با ابراز رضایت از روند فعالیت های انجام شده در حوزه علمیه امام علی(ع) و مصلای بزرگ همدان، گفت: بلندپرورازی و بلند نظر بودن آیت الله طه محمدی در زمینه فعالیت های فرهنگی در استان همدان ستودنی است.
بازدید آیت الله طه محمدی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی از منطقه فرهنگی مصلای همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران ظهر امروز از منطقه فرهنگی مذهبی مصلی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با اظهار رضایت از روند فعالیت های فرهنگی مذهبی و اقدامات عمرانی در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) در استان، اظهار داشت: سیر اقدامات آیت الله طه محمدی در استان و شهر همدان در زمینه فرهنگی و امور مذهبی بسیار امید بخش است.

وی با ابراز رضایت از روند فعالیت های انجام شده در حوزه علمیه امام علی(ع) و مصلای بزرگ همدان، خاطرنشان کرد: بلندپرورازی و بلند نظر بودن آیت الله طه محمدی در زمینه فعالیت های فرهنگی در استان همدان ستودنی است.

در ادامه این بازدید آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال 83 به استان همدان، گفت: رهبر معظم انقلاب تپه مصلی را که در قلب شهر قرار دارد به امور فرهنگی و مذهبی اختصاص دادند.

امام جمه همدان ابراز داشت: مصلای بزرگ همدان در سه فاز طراحی شده که فاز اول آن 22 هزار متر و فازهای بعدی تا 50 هزار متر گستردگی دارد و محیطی آرام و معنوی را برای افراد ایجاد می کند.

وی از طراحی یک ایوان باشکوه برای این مصلی خبر داد و گفت: این مصلی در کنار رصدخانه و کتابخانه در این مکان، فضای علمی معنوی به قلب شهر تزریق می کند.

نماینده مردم همدان خاطرنشان کرد: همه فعالیت های فرهنگی در جامعه با هدف ترویج اسلام و قرآن و معارف اهل بیت(ع) مانند رودخانه ای است که به اقیانوس اهل بیت(ع) منتهی می شوند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به برگزاری نماز عید در این مکان، تصریح کرد: هر ساله نماز عید فطر و قربان در این مکان اقامه می شود و با استقبال 60 هزار نفری مردم همدان مواجه می شود که مایه دلگرمی است./979/202/ب2

ارسال نظرات