۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۴۸۶۱۴
فردا همزمان با سراسر کشور؛

تظاهرات محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌ شود

فردا همزمان با سراسر کشور، پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته نوزدهم شهریورماه، تظاهرات اعتراض ‌آمیز محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم در میعادگاه ‌های نماز جمعه سراسر این استان برگزار می شود.
تظاهرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست برنامه ‌ریزی تظاهرات روز جمعه با اشاره به سالگرد فاجعه دلخراش منا و شهادت مظلومانه هزاران نفر از ضیوف ‌الرحمان در اثر بی ‌کفایتی و قساوت قلوب مدعیان دروغین خادم ‌الحرمین، گفت: بر اساس خبرهای واصله مبنی بر محاکمه غیابی مجاهد نستوه آیت ‌الله شیخ عیسی قاسم از سوی قاضی مزدور بیدادگاه رژیم دست ‌نشانده آل‌ خلیفه در هفته آتی، برحسب ضرورت و اهمیت مردم استان در سوگ شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، پس از اقامه نماز دشمن شكن جمعه در تظاهرات سراسری و لبیک به پیام مهم امام‌ خامنه‌ای «مدظله ‌العالی» و اعلام نفرت و انزجار از ددمنشی‌های آل‌ سعود و حمایت قاطع از مردم مظلوم بحرین بالاخص هشدار جدی نسبت به هر نوع هتک حرمت آیت‌ الله شیخ عیسی قاسم را برگزار می ‌نمایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این مراسم در 24 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، افزود: باید چهره منحوس و جنایتکارانه آل سعود و آل خلیفه برای همگان آشکار شود و این رسالتی عمومی است.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان برای شرکت در این تظاهرات، گفت: این تظاهرات در مرکز استان از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز می ‌شود و در چهارراه بوعلی سینای شهرکرد پایان می ‌یابد.

نوذر حیدری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد نیز در این نشست با ابراز تأسف از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات عربستان، گفت: حکام آل سعود با بی ‌تدبیری و توطئه در مراسم حج این آئین مقدس را به خون کشیدند.

حیدری از برنام ه‌ریزی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این تظاهرات خبر داد و افزود: یکی از محورهای برگزاری این تظاهرات محکومیت فاجعه منا است که استان جهارمحال و بختیاری در این فاجعه 19 تن از عزیزان خود را از دست داد و این درحالی است که جامعه جهانی و کشورهای به اصطلاح مسلمان منطقه در قبال آن سکوت کردند.

به گفته وی این تظاهرات می ‌تواند نقش مؤثری در بیدار کردن مسلمانان جهان نسبت به جنایات آل سعود و آل خلیفه داشته باشد./203/9457/ب1

ارسال نظرات