۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۴۸۸۳۹
همزمان با سالگرد فاجعه منا؛

مردم و نمازگزاران خراسان شمالی علیه جنایات آل سعود تظاهرات کردند

همزمان با سالگرد فاجعه منا، مردم و نمازگزاران خراسان شمالی بعد از اقامه نماز جمعه علیه جنایات رژیم آل سعود و آل خلیفه تظاهرات و راهپیمایی کرده و از مشرکان سعودی صهیونیستی اعلام برائت کردند.
راهپیمایی انزجار از آل سعود- بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز، جمعه نوزدهم شهریورماه و همزمان با ایام سالگرد فاجعه منا، مردم و نمازگزاران بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی علیه جنایات رژیم آل سعود، رژیم آل خلیفه، رژیم صهیونیستی و آمریکا در یمن، بحرین، عراق و سوریه تظاهرات و راهپیمایی کردند.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت‌کنندگان با فریادهای بلند، خشم و انزجار خود را از مشرکان و مستکبران عالم اعلام و از آنها برائت جستند.

این راهپیمایی و تظاهرات در بجنورد از محل مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان خراسان شمالی تا میدان حضرت قائم (عج) (بازرگانی سابق) برگزار شد و در آن مردم با فریاد زدن شعارهایی چون «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل سعود»، «هیهات من الذله» و غیره از اقدامات و سیاستهای غلط رژیم آل سعود و حامیان و هم‌پیمانان این رژیم اعلام برائت کردند.

مردم مسلمان و مؤمن مرکز خراسان شمالی در این راهپیمایی با فریادهای بلند خود خواستار عدم سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی نسبت به جنایات آل سعود علیه کشورهای اسلامی شدند.

مراسم راهپیمایی و تظاهرات علیه رژیم آل سعود و آل خلیفه و استکبار جهانی همزمان با بجنورد، در مراکز دیگر شهرستانهای استان خراسان شمالی هم با شرکت اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد.

در بیانیه پایانی این راهپیمایی، نمازگزاران خراسان شمالی با گرامیداشت یاد شهدای گران‌قدر فاجعۀ دل‌خراش منا، اقدامات ضد بشـری شـجـرۀ خبـیثـۀ آل سـعـود در کشـتار ضـیـوف الرحمـان در مسجدالحرام و منا و قتل عام مردم مظلوم عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم مزدور آل خلیفه در سرکوب مسلمانان و مردم بی‌دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی «آیت‌الله شیخ عیسی قاسم» را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان به رژیم‌های آل سعود و آل خلیفه هشدار دادند در صورتی که مسؤولیت اقدامات خود در جنایت هولناک سرزمین منا را نپذیرند و از سرکوب مردم مظلوم و ستمدیدۀ خود و هتک حرمت رهبران و مراجع بزرگ دینی دست برندارند، به‌زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان، برای همیشه تاریخ دفن خواهد شد./9314/203/ب2

ارسال نظرات