۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۴۹۴۷۸
مسؤول بسیج دانشجویی ناحیه استان اصفهان:

ولایتمداری بارزترین ویژگی بسیجیان است

مسؤول بسیج دانشجویی ناحیه استان اصفهان گفت: مهمترین رسالت بسیج کادر سازی انقلابی برای ایجاد زمینه ظهور امام زمان(عج) است، باید بسیجیانی را تربیت کنیم که ولایتمداری و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، بارزترین ویژگی آنان باشد.
بسیج دانشجویی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رضا غفوری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا که در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرضا برگزار شد اظهار کرد: باید به بسیج دانشجویی و ظرفیت و توانی که دارد اعتماد کنیم، رهبر معظم انقلاب همراه بر لزوم استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی و بهره گیری از توان و ایده‌های آنان در مراحل مختلف جامعه تأکید فرموده‌اند و بسیج دانشجویی محلی برای تربین این افراد است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی نهاد تنها نهادی است که می‌تواند به‌صورت مستقل و بدون اجازه از هر نهادی اعلام موضع کند، اعضا و مسؤولان بسیج دانشجویی هم باید بدانند که اعلام موضع آنها در برابر محصولات اجتماعی و رخدادهای سیاسی لازم است، ما قصد تخریب فرد و یا گروهی را نداریم، هدف ما مطالبه گری از مسؤولان به نفع مردم و طرح این پرسش اساسی است که که «در هر شرایطی چه اقدامی برای حفظ آرمانهای انقلاب و تحقق شعارهای آن انجام شده است»، این اعلام موضع در این راستا است تا نواقص و کاستی‌ها رفع و بهترین کارها اجرا شود.

مسؤول بسیج دانشجویی ناحیه استان اصفهان تأکید کرد: شهرستان شهیدپرور شهرضا بیشتر شهید را در حوادث مکه و منا تقدیم انقلاب کرده است، این یک فاجعه بزرگ است که در جهان اسلام اتفاق افتاده است و کل جهان اسلام را داغدار کرده است، سایر دولت‌های ملت‌های اسلامی از عربستان می‌ترسند و موضع نمی‌گیرند، اما ملت ایران از این رژیم نترسیده و موضع گرفت؛ ما از دولت وهابی عربستان این پرسیدیم که چرا با اهمال و کم کاری خود چنین خیانتی را به عالم اسلام انجام داد؟ ما برای دفاع از خون حجاج بیت الله الحرام وارد صحنه شدیم اما سایر کشورهای اسلامی که جیره خوار استکبار هستند در برابر این اقدام جنایتکارانه سکوت کردند.

غفوری گفت: مسؤولان کشورهای اسلامی باید در برابر این شاهزادگان حرام‌خوار اعلام موضع کنند، این افراد لیاقت عنوان خادم الحرمینی را ندارند؛ چرا وقتی جمعی از زائران خانه خدا که برای انجام وظیفه دینی خود به کشور عربستان سفر کردند باید اینگونه آسیب ببینند؟ دولت عربستان باید پاسخگوی بی لیاقتی خود و نتایج آن باشد؛ بسیج دانشجویی باید در این مورد و موارد مشابه موضع گیری مشابه و بر اساس فرمایشات رهبری را اتخاذ کند و اگر مسؤولان هم موضع گیری دانشجویان بسیجی را پذیرفتند باید از آنان قدردانی شود.

وی اضافه کرد: باید از حقوق مسلمانان همه جهان در حادثه منا حمایت کنیم زیرا سردمدارن نالایق بسیاری از این کشورها حق مسلمانان را ضایع و توان دفاع از آن را ندارند، رژیم آل سعود که مورد حمایت و دست نشانده آمریکا است و نقشه‌های آمریکا و اسراییل را در منطقه خاورمیانه پیاده می‌کند، نه تنها این کشور دشمن جمهوری اسلامی ایران است بله با تمام مسلمانان جهان و اعتقادات آنان دشمنی دارد.

مسؤول بسیج دانشجویی ناحیه استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالتهای بسیج در تمامی زمینه‌ها ایجاد زمینه مناسب برای ظهور امام زمان(ع) است، باید برای تقویت اسلام و انقلابی که برای ایجاد زمینه ظهور امام زمان(ع) ایجاد شده و ثمره خون هزاران شهید است، کادرسازی کنیم، تربیت نیروهایی که مؤمن، خلاق و متعهد به اصول و مبانی اسلام و انقلاب باشند و با بصیرت خود راه را از بیراه تشخصی دهند، وظیفه بزرگی است که بر عهده بسیج قرار دارد.

غفوری عنوان کرد: بسیجیان باید تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار داده و برای خدمت به اسلام و انقلاب وارد عمل شوند، نخستین و مهمترین ویژگی بسیجیان ولایتمداری و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا است، این مسأله بصیرت و هوشیاری آنان را در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان داده و ثابت کرده است که به عنوان نیروهای مخلص و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر شرایطی قابل اطمینان هستند.

به گزارش رسا، در پایان این مراسم، از خدمات ابراهیم شریفی مسؤول سابق بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا قدردانی و محمدرضا جانقربان به عنوان مسؤول جدید این سمت معرفی شد./202/868/ب1

ارسال نظرات