۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۵۱۸۱۴
در شهر مقدس قم؛

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب استان فارس برگزار شد

مدیر گروه تبلیغی امام مبین از اجرای دوره تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب استان فارس خبر داد که به مدت یک سال و با حضور 30 تن از مبلغان این استان در شهر مقدس قم برگزار شد.
مهدویت دوره تربیت مربی مهدویت دوره تربیت مربی مهدویت دوره تربیت مربی مهدویت دوره تربیت مربی مهدویت

حجت الاسلام عظیم رسولی مدیر گروه تبلیغی امام مبین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه طلاب استان فارس در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: این کلاس‌ها یک ساله بود که با حضور 30 مبلغ به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره حدود 30 موضوع با حضور 20 استاد خبره تدریس شد و در پایان این دوره نیز دانش‌پژوهان بایستی پایان نامه مهدویت ارائه دهند.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها در مرکز تخصصی مهدویت قم با مسوولیت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار شد و تمام هزینه های این دوره از طرف آیت الله حدائق مسوؤل مؤسسه و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود شیراز پرداخت شده است.

حجت الاسلام رسولی اظهار داشت: مدیریت تام این دوره به دست بنده حقیر بوده و بنده نماینده تام‌الاختیار بنیاد شیراز و مرکز تخصصی مهدویت قم و همچنین رابط بین شیراز و قم بوده‌ام.

وی با بیان اینکه مبلغان در ماه مبارک رمضان و تابستان 95 کلاس و برنامه های بسیار مفید در مورد مباحث مهدویت داشته‌اند، گفت: 60 ساعت کلاس آموزش مقدماتی و تکمیلی توسط این مبلغان و اساتید بنیاد شیراز به صورت مشترک در شیراز و استان فارس برگزار شده است.

مبلغ حوزوی با بیان اینکه این دوره خردادماه و اواخر اردیبهشت به اتمام رسید، بیان کرد: این دوره تقریباً یک سال طول کشید 30 طلبه در  این دوره آموزش دیدند که برخی از آنها درس خارج و بقیه پایه 9 و 10 بودند، برنامه بر این شده دوستان به صورت یک گروه تخصصی در استان فارس و شهر شیراز فعالیت کنند.

حجت الاسلام رسولی تصریح کرد: نخست در خود شیراز و برخی از شهرستان‌ها مانند فسا برای حوزه خواهران دوره 20 ساعته برای خواهران داشتیم دو دوره در خود شیراز گذاشتیم، دوره مقدماتی و دوره تکمیلی هر کدام 20 ساعت در شیراز برگزار شد، در این برنامه‌ها دانشجویان و فرهنگی‌ها بیشتر استقبال کردند.

وی افزود: در حال حاضر با آموزش پرورش رایزنی شده است که مدارس آموزش پرورش و برخی از ادارات در ماه محرم به صورت گسترده بتوانیم پوشش بدهیم، یعنی برنامه‌ها برای آینده خیلی منسجم‌تر به صورت یک دست‌تر و خیلی بیشتر خواهد شد، با توجه به اینکه کار را تازه شروع کردیم و خیلی جاها راه باز نبوده، ولی توانستیم این برنامه‌ها را داشته باشیم.

حجت الاسلام رسولی ابراز داشت: رایزنی می‌کنیم که برای محرم و صفر و تعطیلی‌های بعد که در پیش داریم به صورت منظم‌تر و پرتلاش‌تر در حوزه های علمیه، ادارات مختلف خصوصاً آموزش پرورش فعالیت‌ها را به صورت گسترده تر شروع کنیم.

وی در پایان گفت: حجت الاسلام حدائق از استان فارس برای برگزاری این برنامه‌ها بسیار تلاش و ما را در انجام این برنامه حمایت کردند بنابراین کمال تقدیر و تشکر را از ایشان و مرکز تخصصی مهدویت که در این راه یاری دهنده ما بودند را دارم./875/ت302/ی

ارسال نظرات