۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۴۵۵۵۸۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هنر مضر یکی از ابزارهای استعمار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنر افزون بر مفید بودن می‌تواند مضر هم باشد، گفت: یکی از ابزارهای استعمار و استکبار همین هنر مضر است و این هنر می‌تواند از بقیه ابزارهای جنگی خطرناک‌تر باشد و یکی از هدف‌های هنر مضر ضایع کردن حق مظلومان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: هنر یکی از مسائل وسیع در جامعه است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی هنر را نوعی پرورش و کشف استعدادهای درونی دانست و گفت: هنرمند برای استعدادهای درونی خود و برای تأثیرگذاری در عناصر بیرونی هنر را می‌سازد و خلق می‌کند، هنر باید طوری باشد که انسان را به اوج کمال برساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مهم‌ترین هنر در جامعه هنر خودسازی است و اصل هنر نیز باید بر محور انسان کامل شدن قرار دهیم، عقل برای انسان یکی از محورها و معیارهای اصلی حساب می‌شود بنابراین نباید بگذاریم به عقل انسان آسیبی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه موسیقی یک کلمه است که حد و مرز آن بسیار متفاوت است، تصریح کرد: آنچه که بتواند ایده‌های انسان‌ها را تقویت کند خوب و ارزشمند است اما اگر این ایده‌ها به مرزی برسد که از انسان سلب اختیار کند حرام می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه هنر افزون بر مفید بودن می‌تواند مضر هم باشد، ادامه داد: یکی از ابزارهای استعمار و استکبار همین هنر مضر است و این هنر می‌تواند از بقیه ابزارهای جنگی خطرناک‌تر باشد و یکی از هدف‌های هنر مضر ضایع کردن حق مظلومان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید هنرمندان جامعه ابزارهای دشمنان را بشناسند و به خنثی کردن اهداف دشمنان بربیایند، نقش هنرمندان در صحنه نبر فرهنگی که امروزه وجود دارد می‌تواند تأثیرگذار باشد./202/880/ب1

ارسال نظرات