۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۵۷۶۲۰

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان و سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در مشهد برگزار شد.
معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان و سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان نهادها پیش از ظهر امروز در تالار نور مشهد برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام محمدجمشید احمدزاده قناد، معاون بهره وری اقتصادی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان معرفی و از تلاشها و خدمات جهادی حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر کل سابق قدردانی شد.

حجت الاسلام احمدزاده قناد در این مراسم، پیگیری اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب، تقویت فعالیتهای قرآنی، اجرای امینانه نیات واقفین با رعایت ضوابط شرعی، تبدیل بقاع متبرکه به مراکز نشر معارف قرآن و عترت، حراست از موقوفات با کمک دستگاه ها و بدنه اجتماعی وقف، حمایت از اصحاب وقف و افزایش بهره وری موقوفات را از اولویتهای کاری خود در اداره کل اوقاف خراسان رضوی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما در تعامل با نهادها و امور مختلف، رعایت حریم و حدود شرعی وقف است، به حدیثی از امیرمؤمنان علی(ع) که می فرمایند: «هرکس خود را جلودار مردم قرار می دهد باید از خودشروع کند و پیش از آنکه مردم را با زبان ارشاد کند با رفتار و عمل خود اصلاح کند»، اشاره وتصریح کرد: تحقق این مهم را به واقع در مدیریت حجت الاسلام گنابادی نژاد شاهد بودیم که در همه امور خودشان پیشگام بودند.

گفتنی است حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد که به مدت هشت سال مدیریت اوقاف و امور خیریه استان را بر عهده داشت، اکنون ضمن ریاست سازمان فرهنگی آستانقدس رضوی به مدت سه سال به سمت مشاور برنامه ریزی و راهبردی در امور بقاع متبرکه وموقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور منصوب شده است./202/930/ب1

ارسال نظرات