۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۵۸۲۹۴
استاد حوزه علمیه:

در فضای آخرالزمان تنها راه نجات پناه بردن به خدا است

استاد اخلاق گفت: فضای آخرالزمان بسیار سنگین است، بنابراین در فضای آخرالزمان تنها راه نجات پناه بردن به خدا است، در آخرالزمان ما باید به امام زمان(عج) پناه ببریم تا خدا ما را بپذیرد، در شرایط آخرالزمان خطر در اطراف انسان بسیار زیاد است و بخواهیم که امام زمان(عج) به ما نگاه کند.
حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی، استاد اخلاق شامگاه شب گذشته به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم که در هیأت کربلا برگزار شد با اشاره به اینکه تمام انبیا به خاطر محبت اهل‌بیت(ع) به مقام نبوت رسیدند، اظهار داشت: محبت امام علی(ع) بسیار بالا است اما ما متأسفانه در زندگی خود از آن استفاده نمی‌کنیم و این کفر نعمت است.

وی ادامه داد: ما امروزه به جای آنکه از محبت اهل‌بیت(ع) لذت ببریم به دنبال لذات و امیال دنیوی هستیم، برای نمونه انسان احساس می‌کند شراب خوردن برایش آرامش ایجاد می‌کند، در حالی که شراب جز نجاست است و انسان را چهل روز ناپاک می‌کند.

استاد اخلاق با بیان اینکه هر کسی بخواهد از کربلا درس بگیرد باید به خدا پناه ببرد، خاطرنشان کرد: انسان‌ها نوعا در مواردی که شرایط سخت پیدا می‌کنند به خدا پناه می‌برند و این اشتباه است و ما باید همیشه به خدا تکیه کنیم و به آغوش حق تعالی پناه ببریم.

حجت الاسلام ابوالقاسمی تأکید کرد: بعد از رحلت پیامبر اتفاقاتی که افتاد همانند سدی بود که جریان بشریت را تغییر داد، بنابراین امام حسین(ع) برای باز کردن این سد به کربلا آمد تا با ریختن خون خود راه را باز کند.

وی یادآور شد: فضای آخرالزمان بسیار سنگین است، بنابراین در فضای آخرالزمان تنها راه نجات پناه بردن به خدا است، بدانید تا زمانی که به خدا پناه نبریم حق تعالی ما را خلاص نمی‌کند، ما هم باید همانند اصحاب امام حسین(ع) به امام و خدای او پناه ببریم.

استاد اخلاق در پایان گفت: باید از خدا بخواهیم که به ما پناه بدهد، در آخرالزمان ما باید به امام زمان(عج) پناه ببریم تا خدا ما را بپذیرد، در شرایط آخرالزمان خطر در اطراف انسان بسیار زیاد است و بخواهیم که امام زمان(عج) به ما نگاه کند./816/202/ب2

ارسال نظرات