۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۵۹۳۲۱
همگام با امت واحده ایران اسلامی صورت گرفت؛

خروش ضد استکباری مردم و جوانان انقلابی خراسان شمالی در یوم‌الله 13 آبان

همزمان با یوم‌الله سیزدهم آبان و روز مبارزه علیه استکبار جهانی، جوانان پرشور، دانشجویان و دانش آموزان خراسان شمالی در کنار سایر مردم استان باب الرضا گنجینه معرفتها خروشیدند و نابودی کفر جهانی را فریادگر شدند.
مراسم 13 آبان در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز همزمان با یوم‌الله سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مردم متدین و ولایتمدار خراسان شمالی با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه و مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رقم زدند.

امروز مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی همگام با سایر شهرها و مناطق استان اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کارمند و کارگر و دانش‌آموز و دانشجو آمدند تا یک‌صدا در این راهپیمایی خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام و با آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

در پایان این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه، آدمک سران استکبار با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به آتش کشیده شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در حاشیه مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 13 آبان در بجنورد، اظهار کرد: امروز مراسم راهپیمایی و تظاهرات گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی در 30 نقطه و شهر خراسان شمالی با حضور انبوه مردم و به‌صورت محوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرها و مناطق استان راهپیمایی سیزدهم آبان با حضور مردم و مسؤولان برگزار شده است، ادامه داد: مردم بصیر خراسان شمالی به همراه ملت ایران با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمانهای امام و رهبری و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: بار دیگر دانشجویان، دانش آموزان و مردم همیشه در صحنه و آگاه استان باب الرضا گنجینه معرفتها در یوم‌الله 13 آبان با مشت های گره‌کرده نابودی استکبار جهانی را فریاد زدند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار خراسان شمالی با لبیک به ندای ظلم‌ستیز ولی امر خود و با وجود نزول رحمت الهی و سردی هوا، در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان عاشقانه و بابصیرت حضور یافته و بانگ دل‌نشین الله‌اکبر و غریو مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود را در جای‌جای این استان شهیدپرور و ولایتمدار طنین‌انداز کردند.

به گفته وی مردم استان بار دیگر فریاد ظلم‌ستیزی، عزت، شرافت و آزادگی را به گوش جهانیان رسانده و با حضور خود در مراسم گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان به همگان ثابت کردند که اگر دیروز جوانان حماسه‌ساز در جبهه سخت نظامی با تمام قوا ایستادند و رشادت به خرج دادند؛ جوانان و نوجوانان امروز هم در جبهه نرم فرهنگی اما به‌مراتب سخت‌تر و در جهاد کبیر؛ مقابل ناتوی فرهنگی و هجمه سنگین شیاطین غرب و شرق مردانه ایستاده و با بصیرت و بینش تمام عیار گوش به‌فرمان مولی و مقتدای خود هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در خاتمه از حضور ارزشمند تمامی آحاد مردمِ ولایتمدار و سلحشور استان، ازجمله جامعه روحانیت، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، جوانان و دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان و بسیجیان و همچنین رسانه‌ها که سهم بسزایی در اطلاع‌رسانی و بسترسازی این حضور داشتند، قدردانی کرد./9314/202/ب2

ارسال نظرات