۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۶۴۱۵۰
امام جمعه بافت:

اختلاس و قانونی خواندن حقوق های نجومی نتیجه انسداد فرهنگی است

امام جمعه بافت گفت: انسداد فرهنگی یعنی هر روز شاهد اختلاس های جدید بودن و قانونی خواندن حقوق های نجومی در حالی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند به پیگیری حقوق های نجومی چرا که سبب بدبین شدن مردم نسبت به نظام و انقلاب می شود.
امام جمعه بافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علی مهدی زاده امام جمعه بافت امروز در مسجد امام حسین خیابان مهدیه کرمان در جمع مردم عزادار عنوان داشت: با نگاهی به تاریخ زندگی حضرت آدم تا خاتم می بینیم که دو جریان همواره با یکدیگر درگیر بوده و هستند و آن جریان حق و باطل بر سر انسانیت است.

وی بیان داشت: خداوند به واسطه 124 هزار پیامبر و ائمه معصومین (ع) مردم را به انسانیت و بندگی مطلق دعوت می کند چنانچه انسان را به وسیله عقل درگیر کرده تا به کمال برسد و از طرف دیگر ابلیس نیز تلاش می کند تا مردم را به درکات اسفل برساند.

حجت الاسلام مهدی زاده با اشاره به طراحی سناریوی دشمن پس از رحلت پیامبر (ص)  اظهار داشت: این سناریو در قالب های مختلف در طول تاریخ اجرا می شود به گونه ای که ابتدا در سقیفه، راه اندازی می شود چنانکه غدیر را فراموش کرده و خلافت را بعد از مدتی به سلطنت تبدیل می کنند و نتیجه اش واقعه کربلا و شهادت اهل بیت رسول الله (ص) است.

وی ادامه داد: همه این وقایع به علت بی بصیرتی مردم صورت می گیرد از این رو بدانیم شعور حسینی به معنای استکبار ستیزی است اما متاسفانه برخی که مطالعه دقیقی از تاریخ ندارند صلح امام حسن و موعظه امام حسین (ع) به عمر سعد را به مذاکرات ربط می دهند و سعی دارند مشکلات به وجود آمده از برجام نافرجام را توجیه کنند.

امام جمعه بافت در بیان عوامل وقوع آن جنایات بر اهل بیت (ع) پس از پیامبر (ص) خاطر نشان کرد: نخستین عامل انسداد فرهنگی است که واقعه کربلا را رقم زد به همین سبب امروز رهبر معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ بسیار تاکید دارند چرا که امروز نیز انسداد فرهنگی موجب ولنگاری فرهنگی شده که با نام فرهنگ کنسرت راه اندازی می کنند.

وی افزود: امروز انسداد فرهنگی یعنی آسیب های فضای مجازی، اینترنت آزاد، شبکه های ماهواره ای، بازی ها، فیلم ها و انیمیشن ها که دومین عامل گمراهی یعنی ارزش زدایی و تقدس زدایی را رقم می زند چنانچه در آن زمان نیز معاویه با دستور صب امام علی (ع) بر منابر ارزش زدایی می کند تاجایی که لقب امیرمومنان که ویژه امام علی (ع) هست را به فردی میمون باز و فاسق نسبت می دهند.

حجت الاسلام مهدی زاده تصریح کرد: انسداد فرهنگی روی ارزش ها، نگرش ها و اعتقادات دست می گذارد و برضد آنها تبلیغ می کند از این رو در فتنه 88 سعی کردند ارزش زدایی از تقدسات مسلمین کنند پس بدانیم شهدای غواص که با مظلومیت به شهادت رسیدند برای آن رفتند که ما بفهمیم عزت، ارزش و فتح به چه معنا است.

وی اشاره کرد: انسداد فرهنگی در کشور ما آن است که وزیر امور خارجه فرانسه که در دهه 70 خون آلوده به ویروس ایدز را وارد ایران کرده اکنون برایش فرش قرمز پهن می کنند و می خواهند برای اتحادیه اروپا که 4 هفته قبل بزرگترین تحریم را بر علیه ایران تصویب کرد، در ایران دفتر اتحادیه اروپا داشته باشد و همه اینها برای بی توجهی به ولایت و بی بصیرتی ناشی از عدم ولایت مداری و ولایت پذیری است.

امام جمعه بافت تشریح کرد: انسداد فرهنگی یعنی هر روز شاهد اختلاس های جدید بودن و قانونی خواندن حقوق های نجومی در حالی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند به پیگیری حقوق های نجومی چرا که موجب بدبین شدن مردم نسبت به نظام و انقلاب می شود.

وی در پایان تاکید کرد: دقت کنیم که مسیر اهل بیت (ع) مشخص است از این رو در مسیر امام زمان (عج) و ولایت حرکت کنیم تا امام زمان (عج) به مسلخ نرود و مسلم ابن عقیل دیگری تنها نماند و تاریخ تکرار نشود./202/9703/ب1

ارسال نظرات