۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۴۷۰۲۳۲

برگزاری همایش های مردمی «9 دی؛ پایان فتنه، پایان فریب» در خراسان رضوی

از نخستین روزهای دی ماه بسیاری از مساجد و حسینیه های خراسان رضوی با هماهنگی ستاد گرامیداشت نهم دی میزبان برگزاری همایش «9 دی؛ پایان فتنه، پایان فریب» هستند.
«9 دی؛ پایان فتنه، پایان فریب»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی مردمی سالروز حماسه نهم دی‌ماه ساعت 8:30 دقیقه روز پنج شنبه نهم دی‌ماه از عرصه میدان شهدا به مقصدحرم مطهر امام رضا(ع) آغاز می‌شود.

امت حزب الله و مردم ولایتمدار مشهد ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، باری دیگر برای تجدید عهد و میثاق خود با ولایت فقیه، پنجشنبه در رواق امام خمینی(ره) تجمع می کنند و در پایان نیز از بیانات آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و  امام جمعه مشهد بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش جشن بصیرت با عنوان «9 دی؛ پایان فتنه، پایان فریب» در قالب همایش های مردمی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی از چندروز قبل آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

این روزها بسیاری از مساجد و حسینیه های سطح شهر با هماهنگی ستاد گرامیداشت نهم دی خراسان رضوی، میزبان برگزاری این همایش هستند.

آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران ساعت 17 روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه در مسجد امام محمد باقر(ع) واقع در منطقه قاسم آباد مشهد سخنرانی می کند.

مسجد ولیعصر واقع در خیابان راهنمایی مشهد نیز چهارشنبه ساعت 17 میزبان برگزاری این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقا‌تهرانی است.

پنج‌شنبه نهم دی‌ماه ساعت 12 حجت الاسلام علیرضا پناهیان در تالار دانشگاه امام رضا(ع) و علیرضا زاکانی ساعت 17 در مسجد امام علی(ع) واقع در خیابان شهید فرامرز عباسی سخنرانی می کنند.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان های خراسان رضوی نیز با برگزاری همایش های محوری «9 دی؛ پایان فتنه، پایان فریب» سالروز این حماسه عظیم را جشن می گیرند.

حجت الاسلام حمید روحانی ساعت 17 در بقعه بی‌بی حسنیه تربیت حیدریه و حجت الاسلام پژمانفر ساعت 19 در حسینیه عطارها در جمع مردم ولایتمدار سبزوار به ایراد سخن می پردازند./302/1308/ب1

ارسال نظرات