۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۷۰۳۱۲
طی یک نامه مشترک صورت گرفت؛

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از خدمات وزیر بهداشت در این استان

نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان طی یک نامه مشترک از خدمات وزارت بهداشت و درمان در استان زنجان تقدیر کرده و از خدمات ارزنده وزیر بهداشت قدردانی کردند.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، بی شک می توان وزیر بهداشت دولت یازدهم را یکی از وزرای کارآمد و فعال آن معرفی کرده و وی را یک شخصیت اجرایی به دور از حواشی سیاسی نامید که در استان زنجان نیز با اجرای پروژه های خوب درمانی خدمات ارزنده ای ارائه کرده است که یکی از بهترین آنها را می توان اتمام و تجهیز اورژانس هوایی استان زنجان در چند روز اخیر دانست.

بنابر این گزارش؛ با توجه به همه این خدمات و فعالیت ها، استاندار و نماینده ولی فقیه در زنجان به صورت مشترک و در طی یک نامه از خدمات شخص وزیر بهداشت و درمان تقدیر کرده و از خدای متعال موجبات خیر را برای وی مسألت نموده اند.

در ابتدای این نامه با اشاره به طرح تحول سلامت و خطاب به شخص وزیر بهداشت آمده است: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) و برنامه ریزی دولت جناب آقای روحانی درخصوص اجرای طرح تحول سلامت که به همت دولت، اقدامات قابل تقدیر در کشور انجام پذیرفت، نقش مؤثر و سازنده جنابعالی همراه با دلسوزی و تعهدتان در اجرای کامل این طرح در کشور و استان زنجان بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه این نامه با اشاره به تجهیز اوژانس هوایی زنجان آمده است: استان زنجان به دلیل صعب العبور بودن جاده‌های کوهستانی و داشتن مناطق کمتر توسعه ‌یافته و کمبود تخت بیمارستانی در این مناطق، به شدت به اورژانس هوایی نیازمند بوده است. از این رو اینجانبان بدینوسیله از سوی مردم شریف، عزیز و ولایتمدار استان از اختصاص یک فروند هلی کوپتر و راه‌اندازی اورژانس هوایی در زنجان از دولت محترم به ویژه جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر مینماییم، انشاالله نزد خداوند متعال مأجور باشید.

گفتنی است؛ اورژانس هوایی زنجان که قرار است شمال غرب کشور را پوشش دهد، چند سالی است که در حال ساخته شدن بود و در چند روز اخیر با اختصاص یک فروند هلی کوپتر امدادی، تکمیل و در حال ارائه خدمات به مردم می باشد./949/203/ب3

ارسال نظرات