۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۷۰۵۹۹
مدیر حوزه علمیه آخوند همدان:

نهم دي ماه ۸۸ آينه برائت ملت ایران از سران كفر و فتنه بود

حجت الاسلام خزایی گفت: در نهم دی ماه ۸۸ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرده و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای را شاد ساختند.
حماسه نهم دیماه

حجت الاسلام جهانشیر خزایی، مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، گفت: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران اسلامی به حساب می آید.

وی در ادامه افزود: حماسه نهم دی ماه 88 به سبب عزت و استقلال و بصیرت مردم ایران صورت گرفت که این نشانگر اهمیت مردم به آرمان های انقلاب و حفظ اسلام در کشور بود.

مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) با اشاره رشادت های مردم ایران در طول تاریخ، خاطر نشان کرد: دشمن نمی تواند به ایران اسلامی ضربه ای بزند چون مردم ایران برای آرمان های اسلام حتی جان خود را نیز می دهند.

وی در ادامه افزود: اکثریت مردم در نهم دی ماه 88 با بصیرت اسلامی، انقلابی حماسه ای آفریدند که در تاریخ انقلاب اسلامی نهم دی ماه، روز بصیرت و یوم الله نهم دی نامگذاری شد.

حجت الاسلام خزایی تصریح کرد: در نهم دی ماه 88 ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساختند و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را شاد ساختند.

وی با اشاره به اهمیت روز نهم دی ماه، تأکید کرد: به نظر من این روز حتی از بیست و دوم بهمن ماه 57 نیز مهم تر بود زیرا بیست و دوم بهمن ماه 57 روز پیروزی انقلاب اسلامی بود اما نهم دی ماه 88 نشانگر شکت ناپذیر بودن این انقلاب الهی بود.

مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) ابراز داشت: نهم دي آينه برائت ما از سران كفر و فتنه و نفاق و نشانه دشمنی ما با غريبه‌ها بود، اصحاب فتنه از ما، از امام راحل و از انقلاب اسلامي بريده‌اند؛ از ولايت‌فقيه بريده‌اند، ما هم از آنها بريده‌ايم.

وی در پایان افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند، روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند./979/302/ب2

ارسال نظرات