۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۷۵۸۱۶
به همت فرهنگسرای خاتم؛

اختتامیه مسابقات قرآنی سراج برگزار می‌شود

اسماعیلی گفت: با هدف شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی کودک و نوجوان، همزمان با آیین تجلیل از قرآن آموزان و اساتید قرآنی در اختتامیه مسابقات سراج طرح قرآنی آیه ها و جوانه ها کلید می خورد.
مسابقات قرآنی سراج

علی اکبر اسماعیلی مدیر روابط عمومی فرهنگسرای خاتم منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی سراج، گفت: همزمان با آیین تجلیل از قرآن آموزان و اساتید قرآنی منطقه 18 در آیین اختتامیه مسابقات سراج، طرح قرآنی آیه ها و جوانه ها ویژه شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی کوک و نوجوان کلید می خورد.

وی افزود: در این مراسم ضمن معرفی و تجلیل از 45 برگزیده و تقدیر از پنج استاد قرآن، پوستر طرح آیه ها و جوانه ها ویژه شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی کوک و نوجوان، رونمایی خواهد شد.

اسماعیلی گفت: آیه ها و جوانه ها عنوان طرحی است با موضوع دیدار با نوجوانان و نونهالان نخبه قرآنی منطقه 18، که این دیدار در روز تولدشان صورت می گیرد و در عین برپایی جشن تولدشان از آنان تقدیر و تجلیل می شود.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای خاتم منطقه 18 افزود: این برنامه با هدف شناسایی و معرفی نونهالان و نوجوانان نخبه قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی بین کودکان و نوجوانان منطقه انجام می شود.

وی اظهار داشت: اختتامیه منطقه ای مسابقات قرآنی سراج با حضور مدیر بنیاد شهید شهرستان چهاردانگه، معاونت  فرهنگی  اجتماعی شهرداری منطقه 18، رئیس آموزش و پرورش منطقه 18، رییس فرهنگسرای قرآن و فعالان قرآنی منطقه، چهارشنبه 6 بهمن ماه ساعت 15 در مجموعه شهید مختار سلیمانی به نشانی بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب خانه فرهنگ امام علی(ع) برگزار می شود.

شایان ذکر است، مرحله نهایی و سراسری این مسابقات نیز، با حضور برگزیدگان مرحله مقدماتی مناطق در رشته های پنجگانه روزهای 28 و 29 بهمن ماه از ساعت 9 تا 16 در فرهنگسرای قرآن و آیین اختتامیه و اهدای جوایز نفرات برتر تمامی رشته ها در رده های سنی مختلف اوایل اسفندماه با حضور مسؤولان فرهنگی، هنری، مذهبی و عموم شرکت کنندگان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود./302/966/ب1

ارسال نظرات