۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۲۰۰
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

22 بهمن سالروز کسب عزت و اقتدار ملت ایران است

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه 22 بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: همه باید با تمام توان خود عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی که سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است را حفظ کنیم،
حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز پیش از ظهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای فضاسازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات و سرویس دهی رایگان شرکت اتوبوس رانی به راهپیمایان و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها از دیگر اقدامات صورت گرفته خواهد بود، ادامه داد: نصب پرچمها به منظور هویت بخشی به ظاهر و نمای شهری با مضامین شعارهای انقلابی است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با تأکید بر حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، آن را دشمن شکن دانست و گفت: امروز تمام خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدا و آرمان امام راحل است، مردم با حضور خود در حقیقت پیام انقلاب را به جهان صادر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 22 بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: همه باید با تمام توان خود عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی که سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است را حفظ کنیم، پیروزی انقلاب مرهون تلاش همه جانبه کلیه اقشار جامعه به رهبری امام راحل بود.

حجت الاسلام حمیدی بزرگترین مشکل فرهنگی قبل از انقلاب را نبود استقلال فکری و خودباختگی در میان روشنفکران، مسؤولان و کارگزاران دانست و گفت: انقلاب ما را به خودباوری رساند، پیروزی انقلاب نقطه عطفی برای احیای هویت دینی و رهایی از معضل خودباختگی و شیوع مظاهر فساد بود.

وی با تأکید بر حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور در این راهپیمایی تجدید میثاق ملی با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس است، مدیران، کارکنان و مسؤولان خدوم و تلاشگر شهرداری تبریز مانند سالهای گذشته دوشادوش مردم حضور در این راهپیمایی خواهند داشت./854/204/ب2

ارسال نظرات