۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۴۹

آيت الله نوري همداني خواستار ايجاد مراکز قوي پاسخگويي به شبهات ديني شد

رسا، سرويس سياسي ـ حضرت آيت الله نوري همداني در ديدار جمعي از مسوولان دفتر مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني گفت: بايد همه ما در برابر تهاجمات فرهنگي دشمنان آماده دفاع باشيم و فرهنگ جهاد را به اين عرصه توسعه دهيم.
آيت الله نوري همداني خواستار ايجاد مراکز قوي پاسخگويي به شبهات ديني شد

به گزارش خبر نگار خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله حسين نوري همداني امروز در ديدار سرپرست و اعضاي مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني، رفع شبهات از اعتقادات و تفکرات شيعيان را امر بسيار مقدسي عنوان کرد و گفت: معارف اعتقادي، عبادي، اخلاقي، اجتماعي، مدني، اقتصادي، حکومتي، قضايي، فرهنگي و جهادي، از جمله معارف مکتب والاي اسلام است که بايستي مورد توجه بسيار قرار بگيرد.

وي در ادامه افزود: مخاطبان امروز آموزه هاي اسلامي، همه انسان ها در سراسر جهان هستند و بيشتر شبهات وارده به دين از سوي غيرمسلمانان است.

مدرس خارج فقه حوزه علميه قم خاطرنشان کرد: امروز ما در برابر جريان وسيع تهاجمات به دين مبين اسلام، وظيفه بسيار سنگين و حساسي داريم.

حضرت آيت الله نوري همداني با بيان اينکه مکتب اسلام به برکت انقلاب اسلامي ايران و مجاهدت هاي امام خميني(ره) به يک قدرت بزرگ در سطح جهان مبدل شده است، اظهار داشت: دشمنان اسلام امروزه از راه هاي گوناگون در برابر پيشرفت و عظمت مسلمانان دسيسه مي کنند و همه ما بايد در برابر اين توطئه ها هوشيار باشيم.

اين مرجع تقليد با اشاره به شبهات موجود درباره اسلام و انقلاب تأکيد کرد: بايد همه ما در برابر تهاجمات فرهنگي دشمنان آماده دفاع باشيم و با ايجاد مراکز پاسخگويي بسيار قوي، به محض ايجاد شبهات به آنان پاسخ مناسب بدهيم.

وي در پايان تصريح کرد: بايستي صداي رساي اسلام به سراسر جهان رسيده و همه با آموزه هاي بلند مکتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) آشنا شوند.

در ابتداي اين مراسم نيز حجت الاسلام اسماعيل روشن تن، سرپرست مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات ديني، از روند فعاليت هاي اين مرکز گزارشي را ارايه داد.

ارسال نظرات