۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۸۲۵۳۰
امام جمعه اروندکنار:

مقاومت برملاکننده سیاست یک بام و دو هوای غرب است

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه حمایت از گروه ها و جریان های مقاوم از معتقدات نظام اسلامی است، گفت: محور مقاومت سیاست یک بام و دو هوای غرب و استکبار را برای جهانیان آشکار ساخت.
جبهه مقاومت

حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ابراز داشت: پذیرش مقاومت و قرار گرفتن در صف اهل مقاومت نیازمند نهادینه سازی و فراگیری چنین تفکری است هر چند که چنین تفکری در بسیاری از کشورهای اسلامی و آزادی خواه، نهضت ها و خیزش های جهانی نهادینه نشد.

امام جمعه اروندکنار مقاومت را تفکری انقلابی و اسلامی عنوان کرد و افزود: چنین تفکری در میان دولتمردان و ملت های منطقه به دلیل تأثیر بیگانگان و رسانه های آنها در شایعه سازی علیه محور و تفکر مقاومت وجود ندارد که از این نظر شاهد عدم رشد و گسترس تفکر انقلابی و اسلامی محور مقاومت و نتیجه گیری آن هستیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار نابودی رژیم صهیونیستی را اساس خواسته های مقاومت دانست و گفت: دروغ پردازی علیه محور مقاومت، مظلوم نشان دادن صهیونیست ها، وارونه ساختن چهره مقاومت، تروریست خواندن فلسطینی ها و مظلوم نمایی برای تروریست ها را از سوی رسانه های استکبار شاهد هستیم.

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کانون مقاومت از ملت فلسطین است، خاطرنشان کرد: تنها نظام اسلامی حمایت و کمک به جریان های مقاومت را پیگیری می کند و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از هر گروه و جریان مقاوم از مباحث اعتقادی و اساسی ما است.

وی اشغال فلسطین به وسیله صهیونیت ها و استیفای حقوق ملت فلسطین را از معتقدات نظام اسلامی خاطرنشان کرد و گفت: سخنرانی ها و حمایت علما و بزرگان نظام اسلامی در پیش از انقلاب اسلامی و تا به امروز ادامه دارد و از این نظر حمایت از آرمان های فلسطین هدف ما و دنباله روی آن هستیم.

امام جمعه اروندکنار ادامه داد: هم اکنون بسیاری از جوانان به محور مقاومت علاقه مند و روی آوردند زیرا پافشاری های نظام اسلامی بر حمایت از جریان مقاومت وجدان های بیدار جهان را برانگیخت.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار به تناقض استکبار در حمایت از تروریسم و مبارزه با مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: سیاست یک بام و دو هوای غرب و استکبار از سوی مقاومت برملا و گفتمان صحیح نظام اسلامی در حال تقویت و گسترش در فرا مرزها است.

حجت الاسلام محمدی پور ابراز امیدواری کرد تا سخنان رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سرآغازی برای حمایت و سخن گفتن حاکمان کشورهای اسلامی از محور مقامت شود./9456/302/ب1

ارسال نظرات